tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

15.9.10

bertambah lagi.

The Pakyayians

welcome kak zaza dan abang azhar!
.
alhamdulillah..raya tahun ni bertambah ahli keluarga. tengok mak ayah hepi je... walaupun mulut mak tu tak berenti pot pet pot pet membebel kat aku.. muka tetap ada garis-garis senyum. riak-riak gembira. agaknya mak pun dah lupa yang die tu sebenarnya sakit lutut. ayah pulak tak habes2 perasan berlagak muda haha.... semoga mak ayah sentiasa sihat sejahtera supaya kuat mengharungi dugaan-dugaanNya..

rasa macam lengkap sangat raya tahun ni. walaupun biskut raye tak berape banyak, kek tak buat langsung, mercun tak main, balik rumah tok tido jek.. tapi ahli keluarga PakYa tahun ni lengkap. along , kak dan abang semua dah ada keluarga sendiri. masing-masing bahagia dengan cara tersendiri. dah cukup 3 pasang anak-anak mak. agaknya waktu macam ni lah yang mak tunggu-tunggu selama ni... tinggallah aku dan adik yang sampai kesudah tak habes2 memeningkan kepale mak huhu..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...