tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

31.7.10

bersyukur kepadaMu Ya Allah..

alhamdulillah..
at last kitorunk dapat jugak rumah. bersyukur sangat.. dan terima kasih kepada semua yang terlibat yang tak pernah putus-putus membantu kami ni. thanx banyak2 kat korunk.. sesungguhnya korunk TERBAIIiikKK!.

tak sabar rasanya nak menempuh hidup baru di rumah baru. kenapa nak memulakan hidup baru? banyak cerita yang tersirat yang telah tersurat yang tak sepatutnya dibuat bahan bacaan kat cni huhu.. bagi aku, selama setahun ni aku hidup menumpang. ..tapi bukan senang tawu hidup menumpang ni,. teringat kata-kata mak masa 15 tahun dulu " mak rasa macam boleh pegang langit dapat duduk rumah sendiri ". lepas daripada berpindah tu, aku tau mak rasa tenang, bahagia sangat walaupun banyak lagi dugaan lain yang datang. terima kasih mak untuk segalanya...

macam tu jugak aku rasa sekarang. bahagia , tenang ,..

yow! aku sedang bahagia dude.............


notahakunadenganpelanginya: sori beb, cerita tergantung lagi. cukup hanya point di sini , untuk menceritakan betapa bahagianya aku.. pijah luves uuuuuu ;)

2 comments:

lupekanje said...

Kalu tak...org tk kata ; rumahku, sorgaku...ato
Rumah Manis Rumah (Home sweet Home)..
Selamat berumah sendiri...rumah bertangga bila lagi? heheh

Anonymous said...

umah kat mana pijah?

-atinz-

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...