tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

1.4.10

terima kasih sahabat~

hari ni mud aku telah melayang. aku macam orang lembik. kalo ada yang bagi aku penumbuk sebijik ni pun kompem aku biar je tanpa balasan. letih. tak larat. lagi2 kalau aku terjumpa dia. rasa melayang separuh nyawa dari jasad.
semuanya bermula daripada satu pagi yang nyaman tadi....

" pijah, adik aku tu dah delete aku daripada fren fesbuk dia...." kata-kata tu keluar daripada mulut seorang kawan kesayangan aku yang bernama murni mohd shahabudin. aku tak tekejut. sebab budak tu memang sangat kejam. murni dengan adik nya *yang konon2 dulu adik n kakak* nampaknya sudah terputus jalinan sudah. senang nya kan.... ke???
itu kesah munik.
ini kisah aku plak.
sambungan entri aku yang lepas 'seronok ke main putus-putus' ...
aku ada sorang kawan*aku masih anggap ko kawan aku kan, bodoh x.* yang telah buang aku daripada secebis hidup dia *secebis pun tak sampai kot*. lepas munik cakap macam tu, terus aku pegi page budak nih. mana lah tau kot2 dia delete aku sebagai fren dia DALAM FESBUK jugak ke an.

hah kan.! "aku pun kena delete jugak lah munik!!".

sekarang memang trend orang delete orang gamaknya..
terima kasih aku ucapkan.
aku da tak sanggup lagi nak idup cenni. k0 hengat aku suka ke lari menyusut lintang pukang kalo dari jauh da nampak ko. ko hengat aku nak sangat ke buat2 tak nampak muka ko kalo tetiba ko terpacak depan aku. damn!! manusia jenis apa kau! haaaarhg! bencinya... astaghfirullah..
aku ingat merajuk ko xkan lama. rupanya ko memang betul2 jadi centu. touching sangat pehal? tak boleh berdamai dah ke...
tadi aku jumpa kau. esok dan esok aku jumpa kau lagi. sampai bila nak buat2 xkenal? kau tolong bedah otak aku buang memori aku pasal kau boleh??!!!

aku nak mintak maap*kali pertama aku ucapkan semenjak bergaduh hari tu. egokah??*
rasa berat tangan nak nulis perkataan tu. apatah lagi nak taip antar mesej. nak face to face? lagi lah lidah aku macam kena gam. hari2 piker. patutkah aku mintak maap?patutkah?patutkah?patutkah?
terima kasih sahabat pernah menjadi seorang kawan yang baik untuk aku. terima kasih ye........dan.........aku mintak maap. sangat.

-macam x ikhlas plak aku mintak maap kat cni macam lah kau bace blog aku. bangang jek penulis blog nih.-
doa aku...
semoga akan terlerailah benci kau satu hari nanti. untuk pengetahuan kau yang dah tidak kenal aku lagi.. aku tak pernah sesekali buang kau. kau tetap kawan aku selamanya walaupun aku rasa macam nak pijak2 tengkuk kau sebab buang aku. memang xsedar diri lagi kot minah ni orang dah buang dia tapi nak mengegeh lagi kan.

aku sedih, bongok. ko delete aku pehal!! xprofesional langsung.

2 comments:

laki cikgu kimia said...

anggap je la budak2 ni tak sampai tahap kita. x ensem.

p i j a h said...

ramai yg ckp centu. aniway.. sy tau sy lagi ensem! thenx abg

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...