tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

12.4.10

sahabatku. NOR IKHSAN

Assalamualaikum.

Saya ada seorang kawan. Kawan saya tu diberi nama oleh mak bapaknye Nor Ikhsan. Sedapkan namanya….. tapi kami ini memanggil beliau dengan nama Bob. Lupa sudah nama sedap yang mak bapaknye kasi tu. Maap ya~

Nor Ikhsan b Abu Bakar. Cukuplah kalau saya kenalkan personality beliau sebagai seorang yang sangat baik hati. memahami. bertanggungjawab. dan gila. Oh ya. Beliau juga ahli muzik yang hebat pada pandangan saya. Guitarist hebat. Drummer hebat. Vokalis juga hebat. Oh lagi.. makanan kegemaran beliau adalah nasik goreng mamak dan telur dadar. Asek2 itu saja di mulut beliau kalau nak order makanan. Oh lagi dan lagi.. beliau seorang yang sangat penyabar tahap maksima tapi kuat touching. Haha~ Oh ops..banyak pulak aku senaraikan personality beliau.

Maaf ya~

“pijah. Aku nak bagitau ko jugak. Walaupun bob tak bagi cakap kat kau.”

“Hmm..pe??”

“bob dapat interview yang dia pegi ari tu. Kat Sarawak. Ari jumaat ni last.”

-

“sedihnya munik….. ;( “

-

Bob~

TAHNIAH BOB.

AKU. DAN. KAMI. DAN. SEMUA. SANGAT BANGGA DENGAN KAU.

Tahniah ye bob….

Nor Ikhsan b Abu Bakar. Sebenarnya akan meninggalkan bumi semenanjung..sekaligus turut meninggalkan saya dan juga kawan-kawan lain. Sedih kan. Tapi kan bob.. kami sedih dalam gembira. Menangis kami dalam senyuman dan bahagia. Gembira sangat untuk kejayaan kau.

Nor Ikhsan b Abu Bakar. Seikhlas dari hati aku yang dalam.. terima kasih . TERIMA KASIH . kerana telah hadir dalam hidup kitorang sebagai sahabat yang sangat baik. Nak tau tak perbualan aku dengan ira. Satu hari tu, aku dan Murni pergi tengok bob dan bandnye g jamming sampai ke pagi..

“bob pun ada jugak ke?”

“ha’ah.."

“oo.. takpe. Kalau bob pergi, memberi pandangan positif dekat aku.”

Ko tau ape maksudnya tu bob. Kitorang rase selamat bila ada kau. -> walaupun hakikatnya kitorunk tau kau pun lelaki. Haha. Terima kasih bob. sebab ko selalu ada di sisi kitorunk. Aku sangat menghargai keprihatinan kau.

Aku sedih ko nak pergi. Cepatnyie… dah sampai masa kot masing2 bina masa depan sendiri. Jangan main2 lagik. Dan aku yakin lepas ni akan ada lagi yang akan mengikut jejak kau.

. aku mintak maap sepanjang perkenalan kita.. kasar bahasa aku..selalu jek cubit kau sampai merah2. tampar, sepak terajang aku.. mintak maap ye bob. ;) halalkan makan minum kitorunk ek. nanti bulan seploh jangan lupa balik. Semalam nak cium ko tak nak plak. haha~

Terima kasih Nor Ikhsan .

Tak terluah dengan kata-kata.


Terima kaseh BOB ECAAAN~ aku jerit nih**

Kami sayang kau!!. SangaAat-sangaAaat.

Korunk ada ke sahabat seperti Nor Ikhsan?

Kami sangat bertuah kan. kan. kan. ;)

notawarnawarnipelangi : setiap pertemuan pasti akan adanya perpisahan. kan.. ;) sesungguhnya aku sangat bahagia sepanjang bekawan dengan ko. mmuah!

eh. nanti sesuatu yang aku paling rindu adalah karok dengan ko bobob!. huhu.. sebab takde lagi hero lain yang sanggup nak berduet dengan saya yang suara macam itik ni. huaaaa...

2 comments:

Silent Grave said...

terharu nyeerr....thanks pijah...akn ku kenang korang suma...meleleh air mata ku nie....kalu d ikutkn aku..berat rsa hati nk tinggalkn korang suma..aku rsa best dgn korang dkt sana...ye la..aku sebatang kara je dkt sana..tmpat aku mengadu..gelak ketawa...cerita msalah aku..lepaking...karok...tgk wyng...emmm...x sempat nk tgk wayang sama ek...uuwwaa...

x sabar rsa nya tnggu buln 10 nie...kita reunion bersama sempena perkahwinan huda dgn en fariz....kita rancang baik2 k...demi korang suma akn ku simpan duit utk kesana...

p i j a h said...

okeh!!! balek ta0k.. jgn mungkir janji na..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...