tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

30.4.10

lagi cerita tentang tersirat.

aku sedang bermimpikan sesuatu. sesuatu yang tidak mungkin akan aku capai. sebab-sebabnya adalah penangan virus komik yang sedang menular dalam saraf tubuh badan penulis blog ini.
hari-hari baca komik jepun. rasa-rasanya sekarang ni pun aku sedang berterbangan di alam kartun. seronoknya...
sedangkan alam yang sedang aku berpijak sekarang ini pun bukanlah alam yang kekal abadi, benarkanlah aku jenguk sedikit ke alam katun tuh. bagi aku masuk sekejap. sikit. sudah cukup. macam Alice in wonderland. oke kita ubah tajuk. Kuna in the wonderland. hee????? gyahahahahaha...

wujud sebuah perasaan syahdu kalau penulis blog sedang menyendiri gyahahaha.. susah betul nak menghalang perasaan tak enak daripada menular terus ke dalam hati. andailah wujudnya trafik light di dalam hati? ..

sedihnya! kenapa penulis blog ni suka menangis diam2?????! cuba kalau kau menangis terang-terangan. baru cun! baru perempuan! gyahayayahahahaha tak kuasa akuh. aku = macho, terima kasih.

cepatlah masa berlalu! penulis blog dah tergedik-gedik nak terbang pulang ke sarang. sape cakap aku tak suka balik kampung? sape cakap aku tak suka jumpa mak ayah? aku anak yang baik ta0k walaupun hakikat sebenarnya aku adalah anak yang paling menyusahkan mak ayah. jadi... mak ayah aku adalah ibu bapa yang sangat beruntung di dunia ini kerna punya anak seperti. --> saya!. ;p oke sori kalau agak menjengkelkan tuan tuan dan puan puan sekalian.

"manusia itu unik!" baek. saya pegang kata-kata encik. manusia memang unik. tapi manusia jugak sebenarnya sangat simple. kebanyakan manusia lebih suka mendengar kata-kata hati mereka untuk hidup. baik kata hati maka baiklah jalan mereka.
apa yang aku nak? apa minat aku? apa matlamat aku? apa plihan hidup aku? semuanya bergantung kepada hati ... kan kan kan kan. kalau hati kasihankan mak ayah.. kalau hati kasihankan diri sendiri... semuanya datang daripada hati.
seandainya aku menolak kata-kata hati.--> macam ni lah jadinya. : kalaulah dulu aku buat ini.. kalaulah dulu aku ambil yang tu.. kalaulah dulu..blalbla blabla..
hati sakit. maka badan binasa.
kalau hati busuk. maka buruk lah daging.
kalau hati tak diasuh maka jadilah kau perompak penjenayah.
tapi kalau hati kau wangi...semua orang sayang kau beb! hidup kau penuh dengan love love love.

itulah dia. saya nak hati saya WANGIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

9 comments:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

hati wangi....
semua orang sayang....

betul....

p i j a h said...

yups! ;p

miss lolly a.k.a luvfareda said...

hati saye gak wangi :P

p i j a h said...

cane taok.? muahaha;p

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

pijahhhhh....pagi ni bekpes makan cucoQ apa?

hehehhehe

p i j a h said...

pepagi lagi dah minum air bikarbonat. muahaha. tapi sebenaQnya teringin air teh dan cucoQ kodok. belikan boleh? gyaahaha.. ;p

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

cek tau wat cucuQ dari tepung adabi jer

hahhahah

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

pijah......mana n3 baru....gatai tangan nak komen2 nih hehehehhe

p i j a h said...

ahahahk. malas lagi nak wat. lebih suka jln2 kat blog kamuk dan kamu dan kamu semua hoho...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...