tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

16.4.10

KAKI KU BAU MASAM.

assamualaikum.

kisah pertama
sudah. semua nak block. cukuplah sudah block application yahoo messenger! download! chatbox! photobucket! sekarang fesbuk pun dah block.

dah. sudah. nak dowload borang permohonan pun takboleh. itu tak boleh. ini tak boleh. nah la kau amek balik PC ni xyah bagi aku pakai.
.
.
.
.
oke lah dah ubah pikiran. aku nak PC ni balik. uuhuhuhuhuhu.
titik kisah pertama.

kisah seterusnya.
ohhhh... kenapalah hati aku ni busuk sangat.
orang tu semakin menjengkelkan di mata hati aku. hhhrrrgh.
jangan! tolong halang kuasa jengkel tu daripada merebak. nanti hati aku busuk lagi hitam. tidak!
haishh....oke2 tak baik mengeluh. tarik balik. *hhhhmmmph..puuuuhhh...*
macam mana nak meredakan sendiri rasa hati tak senang ni. sudahlah emosi senang terpamer di wajah. payah betul nak berlakon. <--ternyata di situ korang terpaksa mengaku bahawasanya penulis blog ni sangat jujur. tak pandai menipu. eh silap. bukan aku tak pandai menipu. muka comel aku ni yang tak pandai menipu walaupun dah buat ayat sedap seribu bahasa bagai pantun kiasan. <---jujurnyie die.....ehehehe ;p. takpe aku akan berusaha untuk tenang bila berhadapan dengan orang tuh. chaiyork!!
titik kisah seterusnya.

kisah selanjutnya.
apa ES2Q??? hari ni untuk makluman, aku tak concentrate langsung ahahahaha. malas nak piker. sudah lah.
"percaya kepada ALLAH"
"bayangkan tenaga dalam badan kamu sedang bergerak"
"tenaga tersebut menolak penyakit di dalam badan kamu"
"maka kamu sihat sejahteralah" <--maap aku mengarut.
nak belajarlah daripada dokter TN HJ NAZMI. nanti boleh ubati mak ayah.
oh ya.
letak tapak tangan di dada sendiri.
terima kasih kepada hati kerana berbakti untuk saya.
hati..jadi hati yang bersih ye.. jadi hati yang baik ye...jangan busuk. jangan benci orang. baek baek baek.
titik kisah selanjutnya.


memang. ini adalah fakta bukan auta kaki ku bau masam.
camane nak mewangikan kaki yang berbau mashem erk.
almaklumlah kaki sangat lembap lagi lembut. tuuff*...
sudah la hidung senirik sangat sensitif dengan bau. tiba2 terbau mashem kaki senirik pulak. *eeiii yark!! uhuhuhuh.
sudah. titik.

bye bye putrajaya..lalalala ;) cuke cuke cuke cuke (woi , bukan cuka makan . *heh)
your boarding ticket:

departure time : 11.00 pm ; 16th APRIL 2010
seat no. : unknown <--- huuu cemana tuh. penulis blog sedang gabra.
departure location : bukit jalil. <--- lagi. telah menyebabkan penulis blog rasa takut nak balik. uhuhuhu.

fly away~~~~~~~~~~~~~~~ YAHOOOO BALIK KAMPUNG bebeh !

ehem. naek bus saja oke. dush!! *


6 comments:

miss lolly a.k.a luvfareda said...

Keke :P


ni citer pasal busuk busuk busuk eh ?

diLL said...

kelakar la.. mbebel je.. ihiks.. ;p awk3.. meh cni pc 2.. ;p

sI tEDI said...

jgn mengeluh!

Silent Grave said...

hahahaha..pijah-pijah....miss u...

Goldman said...

COD Pamp Suisse Lady Fortuna 10 gram, harga semasa RM 1270.

Untuk harga emas jongkong dan lain-lain yang hebat sila hubungi kami di goldman999.9@hotmail.com.

Harga lagi murah daripada Habib, Poh Kong dan dealer2 lain. Bekalan antarabangsa.

Rebat tunai segera RM 1,000 hingga RM 1, 500.

Harga belian semula yang hebat.

Terima kasih.

p i j a h said...

lolly--> gyaahaha.. ada terbau ke.? hakhak

diLL--> ahaha. tek buleh tak buleh. ;p

teDi--> baek .. ;p

silent grave--> miss u tu bob! ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...