tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

5.4.10

dihantui oleh dia.

aku sedang dihantui...~
bukan ada hantu. tidak. takutnyieee. (oke mengada je kot) eh sumpah aku takut hantu. oke sudah.

aku dihantui benda alah nih.

HANA YORI DANGO.

ulang sekali lagi.
hana yori dango.

grrrr... gilek ah. tido termimpi-mimpi. bangun tido pun temimpi-mimpi gek. huh cane tuh. ok takyah layan.

baeklah saya mengaku. saya ketinggalan. eleh, ada aku heran ke.? isk2.. aku malu.
sebelum ni aku da kenal hana yori dango. tapi melalui komik. baca one manga online.
tapi serius owh. tak se.....best hana yori dango drama siries. huhuhuhu sumpah aku nak nanges.
tah, nak nanges kenapa pulak pijah?! walaupun dah abes tengok.. tapi aku tetap dalam dunia domyouji. ha ha.

aku taktau citer ni bez . bez . bez . bez . *seres dia ni dah gila bayang.
kalo aku tau citer ni bez, dari dulu lagi aku da carik. bukannya pe, dulu xnak tengok sebab F4. alah.. F4 meteor garden tuh. xberapa minat. xsuka xsuka xsuka. jangan marah eyh peminat jerry.

baiklah kawan-kawan.. sekarang saya sudah mula tergila-gilakan j/k drama semula. dah hampir 2tahun duit saya tak digunapakai untuk benda alah ni. baik kan. 2 tahun je baik.. huahua.

ehem-ehem. saya nak beli dvd player. tapi.. bulan depan lah! semalam dah survey. RM129 brand LG. oke gak owk.. tapi...... erm...... tak bleyh tak bleyh. lain kali ekh ..


notawarnawarnipelangi:*budak ni dah pening lalat. kejap saya kejap aku. gasak ah! *

4 comments:

Huda said...

ahah..baru nak tengok eks? nk ejek gak...lalalalala

tp antara jepun, taiwan, n korea, mmg jepun pny version aa plg best
hehe~

p i j a h said...

hahaha..

jahat kamu ek ek ek..

takpe. takpe. takpe.. huhu~

Anonymous said...

nak cte jepon apa? korea apa? atin ada banyak suda...heheheh...
mau ka?


atin

p i j a h said...

waah.! cayalah tin. mau!! ahaha~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...