tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

13.4.10

ahahaha~ kau memang dasar tak tetap pendirian !

aku tukar template balik weh jangan marah aa. haha ye ye aku admit memang dasar tak tetap pendirian. agaknya nanti suami senirik pun boleh maen tukar- tukar x ohohohoho... mimpi bagai. ini adalah template tahun 2008 ketika dahulu. cuma ubah address blog kat header banner tu jek. rajin betui dulu. gambar penuh satu sidebar. tapi da ilang plak. template ni pun aku buat senirik sepenuhnya.. penah kena reject dulu sebab ada masalah kat post comment. tak kuar gambar commentator. tak syiok plak. dan kalau tengok betul2.. tarikh post pun tak display. mencik2. huhuh.
lum abes dgn tukar template, selain itu aku jugak suka main tukar2 url blog. bla bla bla bla...... pah tuh dapat la url seperti sekarang [aku nak citer pasal url blog aku dari yang pertama dulu sampai sekarang. tapi paham-paham je lah. *kena rasuk antu malas ni*].... uhuk. sudah2. suka hati aku ah. kau sape nak bising ahaha~.

notagilawarnawarnipelangi: best tak tukar2 husband. ;p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...