tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

6.4.10

ada apa dengan diri saya?. saya hanya insan biasa. tapi kalau anda main2 dengan saya.. saya boleh berubah dan menjelma sebagai sailormoon!.

sensitip dan rindu. ewah..
tetibe jek rindu gile ngan rakan-rakan blogger lama. masa mula-mula menjejak kaki ke blogspot dulu.


1. kacipo -> kaci/ochie saya panggil die. blog beliau sangat cantik. ada lagu2.. dan salji2 jatuh kat page . ada lagu berkumandang. rasa tenang,. ada warna hijau.. pokok2,.. cantik sangat. kalau tengok gambar pun orangnya saya tahu cantik. tetiap pagi kaci akan lalu-lalang di blog saya. baik kan kaci... tapi sekarang blog kaci tetibe sudah hilang. mungkin kaci ada tukar link atau mungkin jugak kaci sudah tidak berblog. saya rindu blog kaci... ;(

2. alifmikail -> abang alif saya panggil die. antara ramai2 rakan bloggers dulu, abang alif paling menawan. <--haha. maksud saya blog beliau paling menawan. paling ramai pengunjung. dan paling ramai follower. femes sangat... entri beliau selalu mengusik hati perasaan dan jugak akal. kadang-kadang rasa geram dengan entri saspen beliau. pandai je taip entri yang buatkan saya rasa nak pijak2 jek lepas habis baca. tapi sekaranag ... tiba-tiba alifmikail nama tersohor ni sudah hilang . kenapa ek..... saya rindu beliau... ;(

3. shaniraf ramli -> sha saya panggil die. beliau ni jenis blogger yang sangat rajin mengunjung dan mengomen. saya suke dan sayang beliau. saya juga sangat yakin ramai rakan blogger yang suka beliau. beliau kreatif. cantik. dan saya cukup jeles bila ada entri beliau hanya berbekalkan tajuk je tanpa isi kandungan. sweet sangat, malah ramai betul yang komen. <-- ha ha memang saya jeles. hati saya selalu tercuit setiap kali baca entri blog beliau. suka sangat... kenapa dah tak nak main blog sha.... saya rindu beliau jugak. ;(

4. nazra -> naz saya panggil die. orang kampung saya rupanya. haha. beliau jugak pelajar kuittho seperti saya. tetapi saya hanya kenal beliau di dalam alam maya je. naz seperti kakak saya. sangat baik. dan saya tahu dia juga cantik seperti gambar. saya rindu blog naz yang ada birdie tu. comel sangat. beliau sangat pemurah. selalu je bagi saya award. rasa seperti dihargai sangat. kalau naz buat entri terbaru, saya selalu berharap saya adalah orang pertama yang akan komen entri beliau. entri-entri beliau selalu unpredictable. kadang-kadang saya rasa macam nak pijak2 jek blog beliau. ha ha . geram. tetapi sekarang saya sangat rindukan entri beliau. ;(

boleh tak nak tampal wanted! kamu-kamu ni ada buat url blog baru ke?? sob sob sob. mana menghilang ek ek ek ek..

6 comments:

p i j a h said...
This comment has been removed by the author.
NuNu said...

xper..nunu yang chantek nie kan ader..hekhekhek..

Silent Grave said...

hahahaha..nunu mmg chantek dan juga sengal...hahahahaha....

miss lolly a.k.a luvfareda said...

sail0rmon ?

itu shaye 0ke ?

cepat tukar watak lain !

p i j a h said...

nunu. iya... kamu sentiasa di sisi aku kan kan kan.

silent grave . ahaha..

p i j a h said...

miss lolly .

iyyakah. kamu kah.

macam tu saya tukar lah.

oke. saya ni keluang man. ahha~

-pasrah jek ;(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...