tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

10.3.10

aku ta0 koghunk tapaham. tayah pahamlah. oke!

kalau bercinta kan, mesti kena pegang tangan

mesti kena peluk-peluk baru ada rasa suam

kalau dulu duduk asrama..

balik dating mesti ada pak guard tegur

" amboi. lambat balik. dah berair kat bawah baru ingat nak balik ka? "

ha ha ha....
*sumpah, bukan aku yg cakap cemtu. pakgad yg ckp. lalala*

tapi tak semua orang yang bercinta macam tu betol x.

ala...tak semua tu berapa sangat lah kan..

2:10 kot yang masih baek2..

aku taknak mempertikaikan menda ni.

hak individu macam mana untuk menjaga diri

cuma..

ramai yang tanya 'apsal nak putus?'

sebabnya, aku takut!

.....................................

jadi biarlah aku suci macam ni hahahah

............................
tapi sekarang rasa sunyilah... :p
nak kena tampar duh budak nih!

3 comments:

diLL said...

isk.. dak ni ada2 jek.. mak aiyh~~~

sharamli said...

mungkin ada baiknya kamo0 putus..
sunyi tu kadang2 yg mend0r0ng kita t0k buat benda bukan2...

░♥si lampu neon♥░ said...

jom wat lovebites ;) keh keh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...