tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

23.3.10

entri meghapu aku lagi.

aku tukar link blog. da... xde org bc entri plak. bong*** kan. hahaha~

M A L A S NYA......................

NAK TIDO BOLEH BOS??? nak g tido dalam bilik asam jawe. adeh..

eh..
nak kene bagitau bloggers pasal link baru plak.

lagi..
nak kene masukkan banner dan jugak chatbox.
tapi application tuh diblok. sengal kan.. semua benda depa nak blok. bila aku boleh jadik permaisuri? *mau aku jadikan negara malaysia macam wonderland.*

okelah. malas sangat ni. nak jumpa alvin chipmunks boleh x?!
oh ya.. semalam saya gayut telefon dengan budak tuh.
hepinya.. huh kenapa hepi ek.?

12.3.10

alhamdulillah..

nak ucap..alhamdulillah..
setiap kali bangun pagi, siap2 nak g keje.. aku sentiasa berazam. 'hari ni..aku nak diet! rehat tanak makan!'. wah...hebat kan. tapi tah. rezeki sangat banyak hari-hari. pagi2 lagi ousmate aku da siapkan brekpes. kalo takde brekpes pun aku dengan rajinnnya turun kafe beli nasik goreng. tengahari selalu aku memang tido. tapi tu dulu.. huhu~. sekarang ni rajin sungguh aku pegi KKM beli nasik. dah abeh makan nasik, aku beli waffle pulak buat makan tatkala berada di depan pc. balik umah da ada orang tolong masakkan. rajin betul huda. kalo dia xmasak pun, akal aku ni mesti ada je kedai nak pegi makan. iskq. murah kan rezeki saya.. alhamdulillah, alhamdulillah..

sihatnya aku..
"pijah hang ni memang ada potensi nak gemuk la.." huhuh~ gila jahat budak tuh. tapi betul plak aku rasa. aaa. takut duh!!

"diet la. ko cakap nak diet.. camane nak ngorat orang kalo ko xkurus.." lagi huhuhuh~. betul ke gemok da xley mengorat. xbesh ah cennih!!!

dekat opis aku ada 2 3 orang sedang mendiet. kawan aku, ira yang sorunk ni dah berjaya turunkan 10kg dalam masa sebulan. hebat kan!. bangga betul aku.. huhu~ dah tu, aku bila lagi??
malasnya nak diet. ;(


- tadi aku turun kafe. nak beli cucoQ je kononnya. tapi mata aku ni asek terjuling-juling usha ikan keli masak cili tu huhuh.~ dah,. aku tak pat nak tahan nafsu daaa... ahernya .. erp!! da kenyang pun aku makan. mesti setan kat sebla aku ni kuat makan. hadei~. dah tuh aku da order big apple kat isyqi. makan lagik! sekarang ni atas meja aku ada plak goreng pisang sebungkus. makan lagi! -

alhamdulillah...alhamdulillah...

11.3.10

dengan yang indah

-has been delete-

hahahaha.
gila jiwang! jadi kena remop selom aku kena tangkap.

10.3.10

aku ta0 koghunk tapaham. tayah pahamlah. oke!

kalau bercinta kan, mesti kena pegang tangan

mesti kena peluk-peluk baru ada rasa suam

kalau dulu duduk asrama..

balik dating mesti ada pak guard tegur

" amboi. lambat balik. dah berair kat bawah baru ingat nak balik ka? "

ha ha ha....
*sumpah, bukan aku yg cakap cemtu. pakgad yg ckp. lalala*

tapi tak semua orang yang bercinta macam tu betol x.

ala...tak semua tu berapa sangat lah kan..

2:10 kot yang masih baek2..

aku taknak mempertikaikan menda ni.

hak individu macam mana untuk menjaga diri

cuma..

ramai yang tanya 'apsal nak putus?'

sebabnya, aku takut!

.....................................

jadi biarlah aku suci macam ni hahahah

............................
tapi sekarang rasa sunyilah... :p
nak kena tampar duh budak nih!

9.3.10

pijah o pijah.

da lama xkarang

nak setat camne?

"pijah, jgn asek keluaQ malam sangat..."

ye.. mak. cek tak keluaQ malam2 pun..

haih.. aku menipu lagi.

setiap malam kelua. balik da tgh2 malam.

kalau hujung minggu jgn ckp la.

mau pukul 2 3 pagi.

setakat ni alhamdulillah aku selamat.

esok dan esok??

------------------------------------------------------------------

terima kaseh mak ayah.. sebab masih bagi kepercayaan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...