tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

9.12.09

tolong.. pergilah jauh-jauh

aku selalu terpiker. bingung.

kenapa awak suka saya?
saya macam jantan
saya tak cantek
mata saya sepet dan sepet sebelah
saya gemok tambah tambah lagi pada perut.
saya selalu marah marah
muka saya bengis
budak-budak selalu nanges kalo tengok saya
saya..
saya cakap kuat sampai dengar umah seblah
saya selalu jerit-jerit
saya makan banyak dan makan sampai tak ingat dunia
saya kasar
saya ..
saya sendawa kuat
saya pun kentut banyak
semua orang cakap saya macam jantan


saya dengar telepon bunyi
awak kol banyak kali. saya tawu
tapi saya buat-buat tak dengar
sampai hp tu mati sendiri

tolong lah pergi jauh.. pergi jauh dari sini. jangan datang lagi.

Boleh tak!!

notatensyenwarnawarnipelangi : aku walopun kasar macam jantan, tapi hati aku lembut tao tak!!

erm.. boleh tak, aku tak mau kawen lah. boleh x cakap macam tu.

9 comments:

░♥si lampu neon♥░ said...

aku rase cinta tak mengenal siapa.

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

luaran hanya sementara
insyaAllah dalaman [keikhlasan hati] yg di cari2

hehehhehe.....

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

masuk sini..ingat sudah hapdet blog
hehhehe.....

Framestone said...

si die bro pun ala2 jantan gak...tp dah lame kenal baru tahu die cam mne huhuu

xrugi pun bro pilih die huhuhu

pe2 pun jgn org memilih diri mu sebab lauaran

www.broframestone.com

Nazra~ said...

ala pijah, klau dia betoi2 nk ang, dia trima ang seadanya. takdanya nk mngomel2 suruh buat itu, suruh buat ini ikut khendak diri dia..

chenta said...

babe..
sape org tu??

babe, ko ok je la...
mane ade macam jantan... ^_^

sharamli said...

xb0leh!!!

kena kawen jgk..
kasar mcm mn p0n..ati p0mpuan ni lembut...mungkin dia ikhlas..jgn wat dia cmtu tau

kamezaim said...

kamezaim suka mcm tu.. ekekeke

Aspalela said...

hati pompuan kan macam kerak nasikk...

tapi klu dah berkerak pon...cer ko jemur sampai kering..pastu ko goreng pulak..huhhh!!!

itulah makanan kegemaran aku..tp aku tak keras mcm kerak! heheheh...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...