tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

19.11.09

nasib kuna.


Nampak atas tuh. Keputusan permohonan kamu tidak Berjaya oke kuna.

Ada rasa sedih.

Tapi ada rasa lega.


Nak call mak. Nak bagitau mak. Boleh mak tolong doakan kat mekah untuk keputusan rayuan pulak. Oke2 kuna buat permohonan rayuan. Walaumacammana rasa lega pun. Kuna tetap nak sambung belajaQ. Takkan selamanya nak jadi pembantu tadbir. Malu dengan kawan2! Tidak..tidak.. no way.

Tak kan selamanya nak pakai motor. Nak basah hujan panas matahari?. Pun tidak jugak. Cuba kamu tengok kuna..kawan2 kamu semuanya sudah ada kereta senirik. Semua berlumba-lumba ambek lesen sudah. Kamu kuna?? Masih lagi naek moto…minah rempit jalanan.

setat moto pakai kasut tumit tinggi seinci…
dan.. selalu kena hon2 atas jalan raya padahal kau tu kecit mereka tu besar…dan.. satu lagik. Pepagi bangun mekap lawa2 tapi bila ujan turun abes suma cayaQ… hahahahaha!

Sampai hati gelakkan aku yang kudus kan,.

Apa ingat aku xleh pakai keta ke..
tengok ler satu hari t satria neo tetap milik kuna!. Err..doakan hafezah yahaya peliss..

Sedih ni. ;(

Tolong cheer up kan budak kudus nih!


-hakuna-

5 comments:

chenta said...

relaks la babe..

nnt ada juga rezeki hang...

Aku... Dia... Kamu.. said...

Aku doakan hang berjaya. Tapi jgn set kat mind kena ada sijil baru bleh berjaya ngan pakai kereta.

Skrg dah berlambak sgt graduan..smpi suma pakat menganggur...percaya x ada gak member aku yg ada diploma/degree pun masih jadi kerani.

Persaingan sengit skrg. Klu dah ada kejap tetap lebih baik jaga kerja tu lek lok.

Anyway ni pendapat aku jer.
Gud luck in whatever u do k!

@LiYaNNuaR said...

stuju dgn Aku... Dia... Kamu..

all the best!! kuna adalah sgt untung sbb sudah punyai kerjaan... cuba lihat di luar sana... yg sedang menanam anggur yg kelat... sgt kesiannn...

jom buat ePJJ jommm... apply le kat USM!

Tiada Nama said...

hakuna said....

"Takkan selamanya nak jadi pembantu tadbir. Malu dengan kawan2! Tidak..tidak.. no way."

Pekerjaan yang halal diredhai oleh Allah.

pijah@hakuna said...

timekaseh semua. ;) pijah cuba terai lagi. macammanapun thenx!! luv u ols tau..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...