tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

14.11.09

kuna tengok 2012.

hari ni hari sabtu. bangun pepagi gerak dari presint 9 umah shera. semalam tido sana sebab tgk muvie midnite kat putrajaya. tgk plak citer PHOBIA 2 dari Thailand. moto tetiba macam sengaja nak habehkan duit aku. mentol lampu terbakar. dah jadi plak memalam buta. orang kata jalan kat putrajaya tu beghantu. sumpah aku takut nak balik. uhu.

dah..akhirnya tadi kul 1230 aku tengok muvie 2012. we were warned. aku xreti nak mengulas. efek dia gila dasyat,.. sebijik real tahap boleh gila. takut. tapi aku rasa ada lost bila kuar panggung. macam ada sumthing yang tak puas hati. feeling dia xsampai kat hati aku. tah. aku kena gelak sampai nampak anak tekak baru puas. aku kena nangis sampai bengkak bijik mata baru puas. tp citer ni xde. lagi satu bukan ke the end of the day sume makhluk xkan wujud.. lagi satu, dia mmg xsebut nama malaysia dan jugak negara asia ekcili masa persetujuan menurunkan pintu gerbang tu. hahah.

-hakuna-


8 comments:

en_me said...

xde babak 18sx tu yg x lengkap kannns.. ehehe, salamm

pijah@hakuna said...

hahah. err..maybe kotz.

Nazra~ said...

bg naz tak best sgt jalan crita 2012 ni. effects dan graphic dia ja yg gila babas punya ok :P

pijah@hakuna said...

setuju naz!

laki cikgu kimia said...

kalu jupe budak2 makhostia area precint 2, riki2 nama gua kalu2 depa kenai lg.. :P

Aspalela said...

huhh! ko dah tgk erk??
aku nak tgk jgk la camnih!

best kan??

chenta said...

bestla cite ni..

pijah@hakuna said...

lakicikgukimia : hahah. bajet pemes! wekk..

kak aspa : hah p tengok cipat! nanti basi xbes.. ;p

chenta : erm.. aku tao kompem ko pun suke gak citer transformer kan kan. cgi je gempak xbes lah. huhuh...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...