tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

9.11.09

ini cerita semalam

team joghaton Bahagian Pembangunan.




MESCA. sukan-sukan antara bahagian Kemennterian Pelajaran Malaysia. ini cerita semalam.

badan sudah sakit-sakit. kaki dah macam kudung xde darah. panas terik. peluh merecik-recik meleleh leleh. aku tengok akak yang baru potong aku tadi dah start berjalan., aku nak potong balik. aku nak potong balik. aku nak menang joghaton!. tapi dah xde kudrat. gila penat. aku kuatkan semangat gak. aku lari gak. aku ingat aku dah habis laju. tapi akak depan tu lagi laju. aarrgh.. akhirnya aku pasrah. aku tengok belakang. kawan-kawan aku dah xkelihatan rupanya. entah oke entah tidak.
last2 dapat no3. hahah oke2 dapat no3 pun crita kat cni kan. aku geram dengan akak tuh. berani dia potong aku!.grrrr

tapi xpuas hati. penat lari tapi dapat hadiah payung besaq gedabak. boleh bukak gerai tepi jalan kot, huh.

yes. MESCA memang best. 4 sure aku akan rindukan KPM nanti.

4 comments:

sharamli said...

adiah payung?
ha2..ad ke patut...

Nazra~ said...

ala eksesais sikit ja tuh :P

pijah@hakuna said...

sharamli : hahaha kan kan.. xpatot!

pijah@hakuna said...

nazra : hah.. aku da xlarat nak eksesais bebanyak. beghat buntut

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...