tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

26.11.09

cerita sabah lagi ler. kalu bosan jangan baca. aku takesah. aku tamao paksa. aku selalu openminded. hehe nak menghabiskan ruangan taitel tenguk dia bu

kakbanu : ye pijah.. awak nak tunda atau nak batal?

~> saya nak tunda tarikh tu ke 20hb. kakak saya kahwen tarikh 19hb.[kununnya lebey mujarab la kot kalu sebut kakak]

kakbanu : aiyyoo..u dah terlambat la. . i dah buat tempahan baru pukul 2 tadi. kalau u nak buat tundaan atau pembatalan u kena compound la from air asia rm75. KPM tak akan bertanggungjawab. u sanggup ke? kalau u sanggup i proceed.

~>perggggghh. betui2 menguji kesabaran aku tau...
kakbanu, u tak bley kasik i duit ke nk bayar compound tuh... [hah aku berangan kot.]

kaputusan . aku pergi ke SABAH. sedih sangat nak mengucapkan kata putus tu dekat kaklong. SEDIH. sumpah, aku sedih. cuma air mata mengalir kat dalam jek, sebab dia malu-malu nak kuar..

kaklong.
AKU MINTAK MAAF SANGAT.
aku mintak maaf sangat.sangat. ;(

janji aku nak mengabdikan seluruh tenaga untuk hari itu dapat ke ditunaikan? yerp. hang pun da tao jawapannya kan melainkan aku tapegik sebah tu. kan..kan..kan..

-
-
-
-


notapositifwarnawarnipelangi:
percaya semua yang berlaku pasti mempunyai hikmah disebaliknya. kan, KAKLONG. ;)

1 comment:

hudd said...

aku xkesah pon hahaha.....

bg adiah besaq sket noh kahkahkah...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...