tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

19.11.09

tajuk kami.

Berhampiran dengan rumah aku..

Tetiap malam ada karaoke besar besaran.

Selalu bising-bising.

Sakit telinga kanan aku dengaQ.
Silap2 aribulan
taik telinga pun bleh cayaQ.


Benci.

Dulu aku benci.

Sekarang seploh juta kali ganda aku benci….
-
-
-
-
-
-
-
-
Minatang tuh.

KATAK ong!.

Tah apa yang derang nyanyi.
Aku tanak paham.
Kalu dah nyanyi xsedap tu sudahlah.
Ini siap kaki aku pun dia nak balun apahal.
Abeh baju aku berterabuQ jatuh.
Terkejut punya pasal.
Dah xjadi sidai kain.

Dulu kini dan selamanya.
aku xSUKA KATAK!
notakuduswarnawarnipelangi:geli ya amat dengan amfibia. <--tapi masih macho oke

9 comments:

chenta said...

aku pun tak suka katak!

Nazra~ said...

chantek la template baru ni pijah..
katak ong? wei ritma depa tu boleh buat ang lena tidoq tau :P

pijah@hakuna said...

CHENTA : hah memang2..

NAZRA : ahhaha.. tp xde follower maleh plak aku nak edit html senirik. adoi. ritma ape ritma??? aku rasa cam nak bagi bom masuk parit tu baru tau. sema katak mati.

Framestone said...

he..23x
sekarang kan musim hujan
n sekarng kan musim dorg mengawan..

www.broframestone.com

░♥si lampu neon♥░ said...

ape kate ko balas karoke balik?

pijah@hakuna said...

framsetone : erkp. mana u tau sekank musim derang mengawan? hahah.

neo : hah ko nak suoh aku kene belasah ngan jiran sebla umah lak ke.

Yang dipertua Katak tua said...

jangan la kata kat kami macam tu. kami ni pun makhluk tuhan jugak nak hidup di atas muka bumi ni. kalaulah cik kuna faham bahasa kami, kami sebenarnya sedang berzikir. bukannya berkaraoke. jadi, hormatilah mkhluk lain. uhuk2..

pijah@hakuna said...

err.. ni katak yang mana satu nih. yang lompat ateh kaki aku tuh ka?? kalu itu kau bagi aku bom kau dulu bley. konco2 kau aku takesah. ;p

Yang dipertua Katak tua said...

bukan. yang lompat kat kaki tu, katak utusan diraja. nak hantar memohon maaf, tapi tak sangka katak tu utusan kena penyek. kesian kat anak2 dia. dah la kecik2 lagi, dah jadi katak yatim. hmmm.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...