tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

20.10.09

TIDAK PASTI.

hati oh hati..
agaknya.
mungkin.
ye la kot.
erm.
oke.
.
.
.
.
.
.
tutup buku.
inaf!



"pijah, rokok baru." rupa macam rokok mainan dan panjang lebih kurang 3inci kot. ingatkan main2, sekali dia amek sedut boleh pulak hembus kuar asap berkepul-kepul. hahah.
terkesima kejap aku. menatang apakah itu? nampak sangat ketinggalan zaman.

canggeh sungguh zaman sekarang. yes., bolehla try amek isap. baru nak sedut dah kena larang. "hei, jangan pijah!. ada nikotin dalam tu".. ops oke......

apa guna buang duit beli menatang canggih tu kalu tetap merosakkan sistem badan. jgn2 lagi dasat efek dia sebab kali ni siap sedut ion2 bateri lagi. erp.

tapi yg pasti boleh mengurangkan pencemaran. xde lagi asap busuk dan xde lagi putung rokok merata-rata. amek isap dan siap boleh masuk poket balik. ahha. itu abang aku. gila perokok tegar. belum kawen tapi gigi dah rongak. kalu aku jadi awek dia kompem rejek. yeark! gigi burok. tolong..xpayahla isap rokok. buruk.!

3 comments:

laki cikgu kimia said...

saye tidak merokok! wewit nafas berbau segar!

Nazra~ said...

pijah, sesapa yg hisap rokok tepi ang, ang baca ja yassin. mcm iklan rokok kt indon. bwk kluar rokok drpd kotak, tak dan nk hisap lg, org sekeliling dh baca yassin dgn penuh syahdunya. trkesima dia beb :D

pijah@hakuna said...

laki cikgu kimia : bagus sekali!!!! hahahh. idola masyarakat.

nazra : betui2. aku ingat pasni kita buat centu la. pahala baca yasin pun dapat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...