tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

30.10.09

baek hati.

macam mana nak jadi seorang yang BAEK HATI ye.
.
.
.
.
.
.
SENYUM DENGAN SEIKHLASNYA.
.
.
.
.
KERJA DENGAN SEIKHLASNYA.
.
.
.
.
baek hati.
saya nak jadi seorang yang baek hati.

26.10.09

aku kot yg gila.

pic removed.

budak itu. aku rindu budak itu.

oh peliz.


demm!!!!! nyah kau dari hati. setupit.

20.10.09

TIDAK PASTI.

hati oh hati..
agaknya.
mungkin.
ye la kot.
erm.
oke.
.
.
.
.
.
.
tutup buku.
inaf!



"pijah, rokok baru." rupa macam rokok mainan dan panjang lebih kurang 3inci kot. ingatkan main2, sekali dia amek sedut boleh pulak hembus kuar asap berkepul-kepul. hahah.
terkesima kejap aku. menatang apakah itu? nampak sangat ketinggalan zaman.

canggeh sungguh zaman sekarang. yes., bolehla try amek isap. baru nak sedut dah kena larang. "hei, jangan pijah!. ada nikotin dalam tu".. ops oke......

apa guna buang duit beli menatang canggih tu kalu tetap merosakkan sistem badan. jgn2 lagi dasat efek dia sebab kali ni siap sedut ion2 bateri lagi. erp.

tapi yg pasti boleh mengurangkan pencemaran. xde lagi asap busuk dan xde lagi putung rokok merata-rata. amek isap dan siap boleh masuk poket balik. ahha. itu abang aku. gila perokok tegar. belum kawen tapi gigi dah rongak. kalu aku jadi awek dia kompem rejek. yeark! gigi burok. tolong..xpayahla isap rokok. buruk.!

18.10.09

hakuna

kalau kita jadi matang. kita sedar x? kita sedar x kalau kematangan dalam diri kita ada berubah dan meningkat sedikit demi sedikit. em. rasa macam sedar. MUNGKIN. mungkin. kot.

aku selalu tau. buat orang menyampah. garang sangat kot. semua cakap. eish garangnyeeeeeeeeee.

ei. aku ngap jugak kang. aku oke je. xde pun marah2. erm mungkin kening abstrak aku. kalau aku termenung dicakapnya aku tengah sedih. teringat pakwe lama lah. kalau tengah khusyuk buat keje dicakapnya aku serius nak mampus muka macam nak makan orang. huh. tolong la. tolong. mau saja aku telan hidup2 macam rimau makan kambing baru tau.

tapi dah lali. dari zaman sekolah dulu-dulu. kalau korang baru festaim nak jumpa aku.. aku kompem boleh potong jari korunk for sure nyampah gila punya. sebab muka macam singa. haha. tapi kalau dah lama2 baek korunk berjaga-jaga.. tahap boleh jatuh cinta tepaut habeh jiwa raga . ops..

"pijah muka macam taik!"
ini masa aku keje kilang fujitsu dulu. jadi minah kilang yang potpetpotpet xberenti nyembang. last2 kene marah dengan senior line. sudahnya aku senyap. jadi xde senyum tawa gelak memekak lagi. aku serius la buat keje. dah tu macam tu pulak dicakapnya. oke xpe.....

"hii budak tu takut tengok muka hang macam singa lapaq!"
le pulak. mak aku sendiri yang cakap taim aku dukung sorang budak kecit ni nama dia aisyah anak sepupu aku senirik. budak tu boleh pulak memekak nangis tetiba. aku cubit baru tau!

"muka macam monyet!"
ini kawan-kawan punya cakap tengok muka aku baru bangun tido masa cikgu ngajar kat depan. aku bangun dah tengok kasut hilang kena sembunyik atas bumbung. dah tu kena gelak macam kena rasuk. hantu punya kawan! aku telan hidup2 hampa ni.

"muka tuu..garang sangat.cuba senyum sikit"
ini masa aku keje pizza hut dulu kena buat test depan manager untuk markah CMS. padahal taim tu mana ada kastemer jadik aku nak senyum untuk sapa? meja dan kerusi?? oke boss...

"pijah jangan la marah2.."
aiya..aku mana ada marah la beb. aku memang rok oke. rooookkkkkkkk! geram tau tak. huhu aku xmarah oke. tidak marah. aku telan betul2 baru tau.

"hg ni nak period ka wei. awat garang sangat."
aik??? bila pulak aku marah2. grrrr.. sepupu aku yang sebilik setidoq dengan aku yang cakap. aku garang sangat ka? aku garang sangat ka?? tensen.

"all xnak gaduh dengan sayang., please la jangan marah2"
pakwe aku sendirik yang cakap. bukan orang lain. aku cuma nak luahkan perasaan. bukan marah2 lah. tolong la paham. tolong lah. tolong lah. tolong lah. grrrrrrrrr .

"hg nak tau dak dulu masa mula2 kenai hg aku selalu teriak. sakit hati kat hg.."
hahahaha. aku suka betul menyakitkan hati orang ke,. itulah siti zaiyani kawan baik aku sekarang. orang yg selalu nangis disebabkan aku masa 6 tahun dulu. kesian.... dasyat sangat ke aku ni. sori la semua orang. aku pun tak tau macam mana lagi nak kontrol.

selalu buat orang menyampah. jadi aku kena senyum. kalau aku xsenyum muka mesti nampak macam singa kelaparan. tapi kalau senyum 24jam macam xbetul pulak. jadi aku kena menyembang, kalau aku xsembang muka nampak masam ya amat macam orang mati laki. tapi bila sembang banyak nanti bos tengok aku keje main2.

walaumacammana aku pun.. aku masih manis. Allah jadikan hambanya yang terbaik. terima kasih! sesiapa yang dapat menerima, aku mengucapkan terima kasih. sesiapa yang terasa hati, aku menghulurkan kata maaf. aku minta maaf.


notawarnawarnipelangi: pijah masih manis dan comel oke. ;)

13.10.09

kenapa?

ada satu rasa yang menjengah.
betul ke? kenapa????

semua ini hanya permainan hati...jangan terpedaya pijah.






notapeningwarnawarnipelangi: andai aku mati dulu sebelum kawen ku...???????

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...