tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

18.9.09

weii rakan dan taulan..

weeiii..xdak selipar nak ghayaaaaaaa.
tetinggal kat serdang sapa suoh.
oke salah sendirik.
nak beli.
memilih sangat kot.
nak yang mughah tapi lawa.
satgi aku pakai kasut seport tu dengan baju kurung. amacam?
kepada semua belogers tegar yang tak henti menaip ayat mencurah-curah cem banjir kilat kat kepala senantiasa.. hakuna yang comel debom ini mengucapkan:
--sELaMat HaRi RaYa aidiLFItri--
ampun maaf zahir dan batin.
ewaH macam kat perantauan. piwwiiit..

3 comments:

laki cikgu kimia said...

woih. selamat ari raye.

Nazra~ said...

kasut sekerap ang penah tengok? chantek jgk.. berseni..cuma busuk ja..haha

klau tak busuk, aku teringin gak nk pakai..tp nasib baik aku ada kasut raya, tu pn 2bulan lepas beli

T__T

pijah@hakuna said...

laki cikgu kimia[apa ke panjang bebeno nama mung] : selamat hari raya.. ;p nak det ghaya.

nazra : kasut sekerap???? apa kat hg beli kat aku satu dan pos. ley aku gantung kat umah sebelah bagi harum. ;p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...