tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

26.9.09

23.9.09

erm.

amcam raya suma oke???

aku hepi. titik.

erm. tengok orang tukaq tempelat. aku pon nak tukaq gak.

lev lev lev lev lev. jiwang ke.

jiwang pun jiwang la labuuu.

da malas nak cari tempelat. titik.

ni haa... aku jugak malas nak kopi wijet.

jadi semua wijet da ilang. titik.

oke babaiii..

1 pesanan : jangan makan banyak nanti boyot. titik.

18.9.09

weii rakan dan taulan..

weeiii..xdak selipar nak ghayaaaaaaa.
tetinggal kat serdang sapa suoh.
oke salah sendirik.
nak beli.
memilih sangat kot.
nak yang mughah tapi lawa.
satgi aku pakai kasut seport tu dengan baju kurung. amacam?
kepada semua belogers tegar yang tak henti menaip ayat mencurah-curah cem banjir kilat kat kepala senantiasa.. hakuna yang comel debom ini mengucapkan:
--sELaMat HaRi RaYa aidiLFItri--
ampun maaf zahir dan batin.
ewaH macam kat perantauan. piwwiiit..

15.9.09

jom balik kg!

da xdak mud nak kija. paham x?...da xdak mud oke.

aku nak balik kampung ! sekarang! mari! balik kampung! mari! shuuh..shuuuh...

mari kita tinggalkan bumi kota ini biar gersang dan tandus.

yang penting nak balik jumpa pakwe lama. auuuww!


oke. ari kamis ni baru balik oke. bukan sekarang oke. rilek..rilek..

6.9.09

aku masih ingin hidup..

ari ni bopa aribulan...?

6 september !!!

nombor yg aku nanti-nantikan.

" SELAMAT HARI ULANGTAHUN KELAHIRAN puteri kayangan yg bernama hakuna.. "

terimakaseh kpd- siti zaiyani zulnaidi dan 'dia' . awal pagi yg sgt manis. thenks.


terima kaseh kpd Tuhan krn masih pnjangkn nyawaku.
terima kaseh kpd emak krn bertarung nyawa melahirkan aku.
terima kaseh kpd ayah krn membanting tulang 4 kerat untuk membesarkan aku.
terima kaseh kpd along.kak.abang krn memanjakan aku.
terima kaseh kpd k.Long-sepupu yang sentiasa di sisi aku.
terima kaseh kpd kawan-kawan sepermainan dulu.kawan-kawan SKPS.kawan-kawan SMKPS.kawan-kawan UTHM.kawan-kawan Rotu.kawan-kawan diploma.kawan-kawan Pangsapuri.kawan-kawan KTPC.kawan-kawan Fujitsu.kawan-kawan Pizza Hut.kawan-kawan serumah.kawan-kawan Kem.Pelajaran Malaysia.dan kalian..terima kasih kpd kalian kawan-kawan maya.


TERIMA KASIH semua!!..kerana membawa warna-warni pelangi ke dalam hidupku.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...