tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

20.8.09

aku nak demand. boleh ke

aku xnak buat .
boleh ke aku demand.
melakukan sesuatu perkara yang tidak disukai hati.
apa daya.
ambil ia sebagai satu cabaran dan dugaan hari-hari.
duit untuk hidup. ya. aku nak duit.
teringat kata-kata seorang kawan.
"kita kejar dunia. akhirat pun kena kejar jugak. "
yurp.
insyaallah..
aku tidak akan lupa daratan sebagai hamba Allah.
pijah..boleh kaya ke??

gambate.

ikite ne. hakuna kun.. zutto ikite.!

5 comments:

sharamli said...

insyaallah b0leh..
tp kal0 dh kaya nnt jgn lupa 0rg erk makcik...

pijah@hakuna said...

uhuhuhu.k beb.

ije said...

duit bukan segala-galanya.. tapi
segala-galanya memerlukan duit.

░♥si lampu neon♥░ said...

ingatlah bhw kita adalah pelakon diatas satu pentas dunia yang tidak kekal selamanya!

Nazra~ said...

tu la pijah, aku dok ajak ko g rompak bank...bila ni..nk dkt raya dah ni

^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...