tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

4.6.09

ye la mak..

pijah hg xdak baju besaQ-besaQ ckit ka? hudoh la weiiiii.. sambil kacing gigi.
tecengang aku. ler. kecik ka mak. mana ada.. oke apa ni. sambey belek2 baju sniri d ateh badan seniri. 
hiy. oke hg kata. isi kot nu. isi kot ni. tak malu hah oghang dok tengok. hang p beli baju laen.
pasrahnya aku...iyyala mak. bahek. bahek. bahek. 
jenjalan kat pasar apa tah d gannu. jumpa baju best. memang besaaaaaaaaq.. puash hati. xsabaq tunjuk mak. hehe.
lailahailallah....ya allah pijah oi. hang p beli baju macam ni??? 
gila cangang aku. pelik malaun. 
awat lak mak. ish..macam2. huuu.. apa lagi la mak aku ni. 
hang ingat lawa sangat la baju tapak kaki besaq gegasi kat badan hang tu??pakai la baju elok2 ckit.. 
heh???????? adoila..sengeh kerang busuk je la yg aku mampu. jalan wat donno.. <--dasar anak ketegaQ. 

9 comments:

Atan said...

he he he

sharamli said...

he3..kena pakai bju besaq jugak la pahni..xm0 jdik anak yg ketegaq

aduka said...

pakai baju sedat ka pa?

haha

ije said...

haha.. lenkali ajak mak beli baju ye dear~ ehe

BroSKL said...

wow, besaunye tiang nie..kat mana tu ek..?

::mata anda akan lebih cantik dan berseri2 dengan GEO lens::<--klik

pijah@hakuna said...

atan : huh atan gelakkan hape senarnye tuh oh.

sha : haha.

aduka : sedat la gak. tp til okei hapa..geh2. err..pakai agi je pun baju tu senarnya. ngee~~

ije : adoila. baju bellaus bunga2 labuh sampai lutut itula pilihan dia. eiii..

Nazra~ said...

haha nsib baik ang xjwb, tapak kaki tu bakal tapak kaki mak nak bg, hahahha

tobak anak keraih kepala ^_^

░♥si lampu neon♥░ said...

camne taste mak ko ni. awww

pijah@hakuna said...

nazra : erk. hahaha. tambah lagi 1 tapak kaki la jawabnya. ngeh2

neo : ha tawu tape. dia nak suoh ak jadik pompuan sejati.huhuh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...