tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

17.6.09

title tu apa? kami tak paham la..

sekali lagi otak kacau bilau. takde pape nak tulis. byk sangat monolog dalam diri. tah mana satu nak dengar. aku gigit jugak kang hati ni. aiiiish! jgn gigit. kang masuk sepital sapa nak derma lak. rindu dekat budak tu. budak yang dah curi hati aku bawak balik umah dia. berani u curik hati i?? muehehe..

tiga hari dah rasa macam tiga tahun. travel dari batu caves ke serdang ke pijah? ye..travel. naek moto okie.. dah sakit perot. angin masuk. macam2 angin yang tembus ke usus besar usus kecik ni. caket......lepas tu kalo angen jahat tu kuar okie la. kalo xkuar? merana la...(kalo angen tu kuar..aku oke. tapi orang lain yg merana hehe) sabar...sabar...sabar...sabar...sabar....sabar...macam bezikir pulak bunyinya. aish2...

mencari sinar! aku nak terbang macam burung gagak. tapi burung gagak jahat. aku nak cantik macam burung merak! tapi burung merak bongkak. oh ya. macam mana zirafah tido?? pelik lak..

yelah. **pijah has been signed out **. kata yehu mesenger belogsepot tersebut. sayang seorang kawan dengan cinta seorang kekasih banyak bezanya. aku sayang korunk!

6 comments:

AiE bAhRi said...

Pijah..
jangan jadi burk gagak..
dan jangan juga jadu burung merak..
Jadilah PIJAH!

hehe

eryn said...

hehe
syg sape tu??
kawan ke..

ije said...

haha. mmg kes byk monolog dlm diri. =)

░♥si lampu neon♥░ said...

naik moto lelame memang buat mulut aku semakin lebar dan besar hahaha

[S]itie [B]Um [B]Um said...

travel ngan moto sakit pinggang..

pijah@hakuna said...

aie : erk. nk jadi burung gak. xkire ;p

eryn : sayang enko la suma kenkawan ..ha..

ije : erm. <--angguk2

neo : nko ni naek moto bukak mulut ke neo. haha.. cane ley mkin besar lak mulut. kompius aku. muahaha

sitie cikebum : mmg tepat sekali. pinggang+bunt*t okie.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...