tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

23.6.09

--- orang kat mesia ngokngek --- nak balik kayangan ;(

bila korunk naek moto kan..
pastu kan..
enjin moto tetibe xdapat befungsi kan..
ape korunk buat?? huh....

penat auw tolak moto cam nak patah pinggang
atau ada sesapa nampak minah tepi haiway tengah besusah payah tolak moto kemaren
kalo anda adalah orang yang tengah lalu lalang tu

ke sini cepat!! aku nak gigit
xde pon prince charming tulong ;(
ami cedey......................................................;( ;( ;( uwwwaa. suma orang kat mesia ni jahat.

seb baek puteri kayangan ni tak jatuh pengsan
kalo x jawab la korunk ngan raja burung enggang. dush!dush!dush!

22 comments:

░♥si lampu neon♥░ said...

heh aku tak reti bawak moto hahah kalau bawak terketar2,,ni kan pulak enjin rosak?? haha

bB sYasYa said...

sian hang..aku tak lalu highway tu la..

pijah@hakuna said...

neo : bagus gak xreti bawak moto ni. ley org anta slalu huhu.

sya : hu tu ar. tangkap nanges xley blah. uhuk2

bB sYasYa said...

hang kat mane skrg?

pijah@hakuna said...

serdang a. da keje kat bt caves. sila datang cni belanja aku mkn kenny rogers bley x. hehehehe

Luth Textile said...

call la pakwemu pija..
lalalal..

pijah@hakuna said...

luth : oooopp. hhaha

AiE bAhRi said...

Saya pernah mengalami situasi sebegini.tapi terpaksa tunjuk macho walaupun penat.hahaha

pijah@hakuna said...

aie : rkyat malaysia jahat. atau xde org nk dtg tolong sebab npk saya mcm macho?? huhu

bB sYasYa said...

ko duk serdang?kje kat bt cave?keje pe tu?
xjauh ke?huhu

Atan said...

he he sesekali jalan kaki

zeti said...

ciannye.. rkyat m'sia mmg x prihatin pun.. diaorg tau tgk je, bkn nk nolong.. klu akak lalu kat highway smlm knpem da tlg pijah :)

pijah@hakuna said...

sya : keje ehem2. da dapat amaran berpindah da dari tuut tuut.. tapi syg ar nak tggl umah ni. sob3x.

atan : ha ni la ni. jahat... kalo jalan kaki bawak diri oke la gak ni jalan kaki kena bwk moto la atan.

kakzeti : uuuuw :( . tenks akak. kalo seme mcm akak kan kaya sifat rakyat mesia ni. canne pun.. we hv tu survive kan. kan kan

Framestone said...

he...23x

motor pernah sekali je

kereta 2x huhuhuh

laki cikgu kimia said...

hah? ko ke tuh? sori la aku nak cepat pegi jamban

eryn said...

ak pon penah jdik cemni.
mamat moto bkn nak tlg,
duk ngurat je!!
ad ke patot??

RobinHood said...

Xdew Prince Charming Tolong??
Cyan KamOO...
HuhUHuhUhuHuhUh
Beli Jew Moto Baru....

gen1..us said...

huhuhuhu... kalau aku ada kat situ mesti dah lama aku tolong.. serius aku x tipu kalau aku lalu mesti aku tolong punya..aku kesian tengok orang2 yang memerlukan bantuan nih...

Nazra~ said...

wei dayang, tuan puteri nk join ang balik jgk. jgn lupa!

^_^

pijah@hakuna said...

framestone : haha. apa perasaan?? macam nak panggel superman huaa..

incik am laki citgu kimia : ngokngek...

eryn : ait. enko pandai bawak moto rin?? wow...hehe unbeliebable.

robinhood : hurm. apa guna jadi robinhood. jadilah superman ke catwoman ke. hehek. banyak aku punye duet dalam tabung nak beli moto baru. erk.

gen-1us : ekle..sila tampil ke hadapan dulu baru bley jadi prince charming ke..superman ke.. :b

nazra : jom balik. jom. jom.tapi cedey..zob3x.

pijah@hakuna said...

framestone : haha. apa perasaan?? macam nak panggel superman huaa..

incik am laki citgu kimia : ngokngek...

eryn : ait. enko pandai bawak moto rin?? wow...hehe unbeliebable.

robinhood : hurm. apa guna jadi robinhood. jadilah superman ke catwoman ke. hehek. banyak aku punye duet dalam tabung nak beli moto baru. erk.

gen-1us : ekle..sila tampil ke hadapan dulu baru bley jadi prince charming ke..superman ke.. :b

nazra : jom balik. jom. jom.tapi cedey..zob3x.

Aspalela said...

alahai pijah....

kena sorong motor ker?? siannnn

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...