tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

4.6.09

mendidih aku! mendidih.!

p sanaaaaaaaaaaaaaAAaaaaa. huh huh. menggeli anak tekak. penat jerit .begema suara aku satu taman bandar baru. baru nak tekedek-kedek lari kuar bilik. huh. baru tahu aa..tapi sangkaan aku meleset,xsampai lima minit pon dia mai balik. tak makan saman sunggoh budak ni. oghang nak buat keja la! jangan kacau boleh dak hah! menggesel-gesel plak. conteng buku skola hakku plak! kuwang ajaaaaaaQ. DUSH! mengalir darah. meletup. uwaaaaaaa..menangis sudah. anak manja mak..baru sikit da teyyak. huu..bersalah la pulak. rasa macam nak ambek dakap2. syuup..syuup..jangan teyyak. sori..sori..nak pujuk tapi ego. ego. ego. ego. da kompem2 kena marah dengan mak. apa hang buat adik macam ni. dia nak main dengan hang ja pun. adoila...kesian gila tengok tahap sedih nak nanges sekali tapi padan muka .haha kena cucok dengan pen kat batang idong. kan da belobang..ha tu la kacau aku wat gheja skola lagi. p main jahuh2. shuh .. shuh..


ni ha budak hitam legam ni. pejam celik pejam celik da besar macam gorila pun. dulu aku yg slalu buli dia tp sekunk aku yg dibuli dia. uwwwwaaaa

notawarnawarnipelangi : we are proud of u, bro.

12 comments:

sharamli said...

nak ng0rat

aduka said...

ooo... adek ek.. hee..

Luth Textile said...

ala.. dulu kan dia jadi tmpt buli, skrg dia jadi bodigat

pijah@hakuna said...

sha : ey. bukan xmo bagi. tp budak tuh hudoh. xensem.

aduka : mcm bapak heh

luth : kemsalam la. jalan mekngot2 kalah model. xseswai gitu..

apei said...

dengan adik pun nak berkira..

Nazra~ said...

haha selamat dibulikan selamanya ^_^

░♥si lampu neon♥░ said...

spe budak tu ? zzzzzzzzz. tak paham la plak

pijah@hakuna said...

apei : nade bekire...kakak yg bahek ni. xdijual di mana2 tao. hii

nazra : xpe2 t kang dia da kawen, ak buli anak2 dia plak. baru tao sapa..hm..

neo : lew..ha3. budak itam legam tu lah. tp ms kenit2 dulu nu..

hudd said...

mmg patut pon kena bulieyy kahakahakah

pijah@hakuna said...

punkoq hang la gelakkan aku

laki cikgu kimia said...

dah pandai jalan ke adik kamo tu?

pijah@hakuna said...

masa kenit2 tu ke. 3tahon kot..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...