tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

27.5.09

tadi. dan. tGv mines

tadi tengok syurga cinta. bapak laaaa aku layan jiwang. haha. cerita melayu ke2 yang aku terima logikalnya dan penyampaiannya. sebelum ni aku bagi 3bintang lebih untuk laila issabella sahaja. tapi skunk sudah ada pesaingnya ya.. cita melayu susah sikit la aku nak suka. dah bapa kali tekena.. rasa cam nak angkat kaki terus blah dari panggung. tapi sebbaik la syurga cinta ni okie. takde la nak timbul rasa nyesal sebab belum tengok night at d museum2. tak pun silap ari bulan kalo citer ni xsyok..kompem kene ghimbok ngan kawan aku sebab aku yang beria-ia gila nak tengok citer ni.hehe. well..cuba lah tengok ye.. awal gila besh. tapi best lagi aiman tomtombak tu la..

13 comments:

Andriy Syukri Krevalichenko said...

Tak Ajak Lagi La Pulak..~

sharamli said...

nanges x?hik3

bB sYasYa said...

ko kat serdang ke?

AiE bAhRi said...

Aiman tu budak kecik nama haziq tu kan?

best ke cite tu?he8

zeti said...

akak pun da tgk smlm
tp kat gsc OU
bg akak ok la jln citer ni :)

pijah@hakuna said...

syukri: erk~ hehe. girls only..

sha: tacching siot..

aie: haha. hadziq la nama dia . mati2 ingat aiman. wakeke

zeti: oki2.. xrugi.

ARYN said...

isk..mcm nak tgk plak. :D

pijah@hakuna said...

aryn: syepat2..sebelum habeh stok. ;p

ije said...

aaa.. tgk the making kat tv pun npk cm best. =D

░♥si lampu neon♥░ said...

jiwang ..best ke?

pijah@hakuna said...

ije : okie ar ..pijah bagi 3bintang 1/2. byk a tuw

lampu neon : jiwang skali dua kala okie. besh gak ah. hahaha. dengan bangganya..banyak mat bujang g tgk tuh xley blah..hakhak

bB sYasYa said...

aku tnye ko kt mane..
ko xjwb pun ye?
smpai ati.. :(

pijah@hakuna said...

ait. syyaaaaaaaaaaaaa
ak x tengaja sya..huhu mahap2camana buley lalai ni
dush100x kat muka haku..hehe. ngeh2
eh sya. ko dat wat peraivet ek
canne ni..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...