tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

8.5.09

michael bubblE


dulu cikgu aku slalu marah. 
jangan cakap bosan. tak baek. terima segalanya dengan positif.
ya. dulu aku memang optimistik. sangat positif.
aah. cepatnya bosan. nak tukar template baru. bosan. 
nak keluar dari kepompong usia sekarang. bosan. 
nak tukar pakwe baru. bosan. ewah...nah amek kau pijah. gedush!.
segalanya bosan. nak beli kereta. dah bosan naek moto. suram. muram. kulam. 

seronok kalo jadi bebudak balik. 
macam rebena tu. 'marilah bergembira bersama kami..' 
teringin nak melompat-lompat. tapi xde gang a.
sape nak ikut aku ke sclubbing? eh silap, bukan sclubbing la. ni ha,. pusat sukan. 
main wall climbing ke. badminton ke. main roller coaster ke. 
main haje eh pijah. keja malas. 
ni ha,.. aku jadi fobia untuk ke inteview. fobia ke bosan? 
tah. ape beza fobia dengan bosan...??

oh ya. sekarang jugak dah bosan.
maen prenster. maen ym. maen blog..dah sikit2 bosan. opps 
agaknya dah meningkat tua.
eh.
belum tua lagik eh..
dah genap setahun aku xbeli lagi cd/dvd korea..
dah genap setahun jugak aku xbeli cd/dvd jepun..
dah genap setahun jugak aku xbeli cd/dvd anime..
dah genap 4 bulan kot aku xbeli novel..
sekejap sudah.
macam dah melintasi 1 garisan kuning(bukan garisan biggest loser ea) yang xmembenarkan aku beli seme tu lagi . 
sebenarnye da nggak ada uang. hehe

bintang di langit
kerlip engkau di sana
memberi cahayanya di setiap insan

malam yang dingin
kuharap engkau datang
memberi kerinduan di sela mimpi-mimpinya
melangkah sendiri di tengah gelap malam
hanya untuk mencuri jatuh sinaran
tak terasa sang waktu
melewati hidupnya
tanda pagi menjelang
mengganti malam

oh bintang tetaplah
pastikan cahanya
sinari langkahku setiap saat
bintang pun tersenyum dengarkan pintaku
berikan kucupan di sudut tidurnya

menjadi sepositifnya pemikiran geissel enchanted
seperti bintang-bintang yang menyinar setiap insan
~~~~~~~~~~~~~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...