tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

27.5.09

mak....


dah lama rasanya xpeluk cium mak. rindu mak. maaaaaaaaak.. nak balik kampung ni.,
nak balik jumpa ajiq adik kesayangan itam legam busuk aku tu..
nak jumpa anak2 buah aku yang comel2 gila........................
nak main chess kesayangan aku. novel2 kesayangan aku. hukhuk
tapi dah janji dengan zaiyanie nak pegi konvo dia minggu depan ni,. 
aku tersangat-sangat nak balik. nak balik. tapi kena pegi uitm. tapi aku nak balik esok jugak. tapi kena pegi uitm. huhu. berbelah bahagi betul. tersangatlah lama nak tunggu minggu depan. alahai..
aku tetap nak balik. minggu depan gerakla balik sini pulak ea.. sekejap je balik?? pulak.. hish2..
nak balik. nak balik. nak balik. tak kira. nak balik. nak balik. macam2 jadi kat aku lepas eksiden ari tu. lepas satu..satu.. tadi dah pegi klinik. kesian..kesian.. dan aku nak balik ngadu semuanya kat mak. kemaren dulu demam panas mak ari2 call. satu ari mau 3-4 kali mak call. tapi nak depan mata gak..huhu. nak mak pegang kepala..nak mak urut2 badan yang sakit ni.. nak mak buatkan air asam..nak mak paksa suapkan makan ubat. sebabnya aku memang xkan makan dengan inisiatif sendiri. hihi.. ari2 mak call tanya makan ubat x?? makan ubat x?? untuk sedapkan ati mak..aku mengiakan je la..mak pun diam la. esok dan esok tanya lagi..makan ubat belum? tapi lastly mak cakap gak " tak payahla nak bohong mak pijah.. " haha. pandai mak..rindu kat mak..... habes demam ada plak masalah lain. dosa banyak betul pijah. semoga aku sabar dan tabah...time sakit memang teringat mak la. huhu..time sihat pun rindu gak.. tapi xde la kronik . skunk dah xtahan ni. ;(


3 comments:

Andriy Syukri Krevalichenko said...

Haaa..Dari Sini Rupanya Datang
Kecomelan Cik Pijah Kita Ni..~

sharamli said...

rindu mak jugakkkkkkkkkkkkkkk

pijah@hakuna said...

syukri : adoyaii...

sha : hehe. yom2 balik kampung!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...