tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

31.5.09

lama xjawab tag. kekok. haha

tag yang didedikasikan ini adalah daripada eryn dan tiara. ex-classmate hakku..

1)Bekas kekasih saya adalah..
seorang lelaki.

2)Saya sedang mendengar..
mak merungut baju bertimbun. adei~ adik aku punya keje.

3)Mungkin saya patut..
jadi perdana menteri

4)Saya suka..
shopping. menghabiskan duit.

5)Sahabat-sahabat saya...
macam-macam ragam.. dan aku sangat sayangkan mereka.

6)Saya tak paham..
kenapa haku pendek????

7)Saya kehilangan..
duit-duit hakuk.. dihabiskan di kaunter bas. kaunter klinik. kaunter makan. kaunter the store.

8)Ramai yang berkata..
bil api dan bil ayaq naik!

10)Cinta itu adalah..
sbujektif. cinta pada Tuhan. cinta pada ibu bapa. cinta pada keluarga. cinta pada suami.

11)Di suatu tempat, seseorang sedang..
hoh. mana la nak p tau. lain la kalo ada power macam clark kent.

12)Saya akan cuba..
buktikan segala perancangan tercapai.

13)Ayat SELAMANYA membawa maksud..
hingga ke syurga.

14)Telefon bimbit saya..
sedang sakit. duit lagi.

15)Bile saya terjaga..
sudah tentu pejam balik.

16)Saya paling meluat..
pada yang seseorang yang hipokrit. berlagak ayu. berlagak bahek. berlagak rajin. wekk.

17)Pesta/parti adalah..
tempat untuk gather ramai2.

18)Haiwan yang paling comel pernah saya temui..
mawas!

19)Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah..
13-17 tahun.

20)Hari ini..
hari ahad.

21)Malam ini saya akan..
belek2 novel lama dan baca magazine.

22)Esok pula saya akan..
pegi gunting rambut. panjang sudey..

23)Saya betul2 inginkan..
sebuah kereta. tapi lesen belum ada deyh. hihi

24)Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..
tahik mata.................................

25)Pusat membeli belah atau arked permainan..
dua2 heh.

26)Makanan barat atau jepun..
jangan tanya. aku balun semua beb. dua2 haku suke..

27)Bilik yang terang atau gelap..
xsuka gelap2. macam2 ada..

28)Makanan segera adalah..
tak bagus untuk kesihatan. masin. xsedap.

29)Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang..
apa tah heh. "okie"..jawapan kepada ajakan kakak aku tuk pegi potong rambut esok.

30)Siapa yang anda ingin tag..
ebribadi..senang citer seme follower aku, sila ambek tag ni dan jawab!

2 comments:

Aspalela said...

Nak amek TAG ni muleh x pija??? hehehhe

**malu tapi mauuuu...ekkeke

pijah@hakuna said...

kak aspa : akak..amek la.. tul. pjh sgt bebesar ati kalo akak amek. kalo da bejaye jawab t pjh kasik adiah. hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...