tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

31.5.09

kahkahkah,. cam hapa jew

aku nak confess
tadi ada la JanKamben ni ajak aku register ni ha. facebook. lalalala
haku pon yang memang da lama nak join...terjoin la menda alah ni. 
cuma belom tebukak hati je. 
tulah..bak kata artis2 yang bercerai berai ni.."segalanya ketentuan Tuhan"..
rasa cam mengong pun hada gak. da ketinggalan zaman ni..hakhak.
owang lain da bepuluh-puluh kawan, aku baru nak merangkak-rangkak edit profile.
apa kesh..
jadi da alang2 da mengong..secara rasminya jugak aku mengejoin twiTTEr
ngehngeh
tah apa la guna seme ni.. xcukop ngan prenster nak blog.
dah ada blog facebook la plak. ni twitter plak dah.
tak dapat la aku nampak apa kegunaannya ni heh. 
xde pekdahnyo jang oi..
hish2..layan saja la labuuu
jadi kepada sesapa yang taktersegan tersilu ni..
silalah ADD aku. hahaha. blushing2. ;p 

10 comments:

aduka said...

aduuhh.. ade je facebook tp cam x best je.. best lg tagged.com.. lalalalala~~ =P

pijah@hakuna said...

hah. tagged pulak.

Nazra~ said...

tp naz tak suka tagged
friendster tu kira lg orait drpd tagged
^_^
but now twitter is my priority ^_^

ije said...
This comment has been removed by the author.
ije said...
This comment has been removed by the author.
ije said...

pijah. ije register sume..

facebook, friendter, myspace...

tapi langsung tak aktif. blog lagi berhantu. =D

Framestone said...

he..23x bro join facebook je.. moh la add bro ek

1st time jejak sinie

KhairiL's said...

ko add aku kt twitter kan

pijah@hakuna said...

Naz : hapa yg besnya twitter. <-- buto iT kawe

ije : kahkah. sokong2

framestone : jejak la lagi bertime2.. 10 padang klia kita tadahkan bro.

khairil : hohoh. auto add lor. tah ler dari mana. ngeee~~~~~~~
<---amatur sungoh

JackSharing said...

aikkkk...JanKamben nohh..blogroll peliss

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...