tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

1.2.09

dapatkah aku seperti masa dulu

lumrah manusia ke lumrah aku seorang ye??.. rindunya masa-masa lalu..jantung rasa bedegup kencang. darah mengalir deras. badan sejuk-sejuk. sebab makan durian banyak ke.. pelik. atau sebab rindu? rindunya........................... aku sangat rindukan masa dulu yang riang itu. rindu pada diri sendiri. baca novel. tengok wayang. makan mcD. baca blog korunk. hanging dengan kekawan. memekak dengar lagu kuat2. tengok animax dengan cD berjam-jam. lepak dalam library baca komik. lompat sana. lompat sini. gedik sana. gedik sini. bertekak dengan mak. bertekak dengan along. cakap apa pun semua aku melantun balik. dasar anak ketegaQ. menggatal dengan anak teruna orang. dan aku yakin, setahun akan datang lagi aku pasti akan rindukan masa sekarang. aduhai....memang lumrah manusia ke lumrah aku seorang? masa yang sedang dilalui sekarang tidak dihargai. bila sudah berlalu dan tidak lagi boleh diulang baru terasa rindu. lumrah manusia ke? sakitnya hati.. mana lagi aku nak cari masa itu sekarang. dan betul, aku sangat pasti. hidup perlukan pengorbanan. aku sedang mengorbankan masa-masa untuk diri sendiri. ia seumpama menyekat daripada memberi makanan kepada hati. dasyat.. 'berlari ke hutan teriakku. sepi..sepi.. aku ingin bingar. aku ingin di pasar.' teringat pulak puisi incik Rangga. nak menjerit rasanya,. huhu. semoga aku dapat bertahan. melawan rindu. menyekat keinginan hati. sakit perut pulak sekarang ni. aduhai.... tata.

oh ya. aku ada karang panjang lebar entry yg bertajuk ++aku berpijak di bumi nyata++. tapi sudah didelete. hehe.. macam haprak je. entry yang aku rasa senarnye tak patut untuk dijadikan cerita. sori.. ;)
muah! aku sayang korunk! sayang sangat.... salam manis dan rindu dari pijah. semoga semua sihat sejahtera ye. hepi selalu.. dan cenyoom..

3 comments:

Luth Textile said...

pijahhhhh
ang pg mana lama xnampak??

sharamli said...

awat delete??
ni yg mrh ni...hik3

pijah said...

luth
aku sibuk dengan pilihanraya

sharamli
hehe. didelete secara sengaja dengan rela hati. bahaya.. xoxo. ;p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...