tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

14.1.09

-- always like dis --

hye.. assalamualaikum semua. ;)

kamu sihatkah? aku tidak sihat. suara sengau. hidung tersumbat. tidur tak lena. mandi pulak malas. anak dara apa ni ye.. makcik2.. jangan ambek saya sebagai pilihan menantu ye.. saya ni pemalas. tiap2 malam mandi pukul 2pagi. bila bangun pagi, nafas sudah tersangkut-sangkut. banyak betul sampah dalam lubang hidung. batuk-batuk mengeluarkan kahak. kotor ke? yelah.. aku bukan pengotor. tapi hakikinya.. sepupu aku selalu cakap. pijah jangan mandi lewat.. nanti paru-paru berair. takutnya...huhu. tapi kalau tak mandi nanti badan busuk. ubat batuk dan selesema dah beli. tapi aku xsuka makan ubat. jadinya.. sekadar perhiasan dalam almari solek. banyaknya kerenah kamu pijah..

kadang-kadang rasa sangat gembira
tetapi
kadang-kadang rasa bosan yang amat.
bosan dengan kehidupan yang sama berhari-hari.
apa.. tak bosan kah kamu asyik buat kerja yang sama hari-hari????
aku bosannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

giler la ..
duit.. duit.. duit..

pernah dengar buku bundle x?? macam best aje bunyinya kan..
dah lama aku pendamkan niat untuk buat benda nie..
risiko.. duit.. pening.....pening.......

rindu pulak nak tengok cerita pride..rindu takuya kimura. mengada-ngadanye hati ni..

12 comments:

razifembi said...

semoga cepat sembuh

pijah said...

wah.. timakasih. saya nak sihat!macam dulu.. ;)

razifembi said...

yeah will come ... pray and dont forget to telan your ubat ... dont hide the ubat

ibnmasir said...

ko x sehat ke? ubat tu makan, jgn tinggal.. lewtnye mndi.jgn slalu mndi lewat2..smoge cpt smbuh..

bB sYasYa said...

jaga kesihatan mu k syg..
jgn asyk gile kje je..
ko kje part mlm ek yunk?

sharamli said...

JGN MANDI malam...
hu3..

k.A said...

actually mandi malam ok je tp jgn diamalkan yek.

mkn la ubat weh
get well soon
:)

~ochie~ (^_^)v said...

eiiiiiiiii pihaj nakut mkn ubat.. uwek... gg cepat mkn ubat..
:P

Tiara said...

Buku bundle tu hape?

pijah said...

razifembi
thnx ;)

ibn masir
tu r pasal.. skunk pun lum sehat. huhu.. timasih kamu.. sob3

sya
aku xgila keje. aku gila kerana keja. waa..ha'ah. sampai malam. meh a jenguk. hihi.

sharamli
okeis. timasey.. saya akan cuba. huhu

ka Adan
timasey doc.. tapi xley ke sembuh tnpa makan ubat,..xde ke ubat yg xde kaler2.xde bau bauan. xde rasa. xde kesan mengantuk. xde ke.,. ubat macam,, air mineral. haa
huhu.

ochie
ee.. sape takut?? mana2.. mana ada.. ;p

tiara
buku bundle = baju bundle. buku yg org dah pakai... lebih kurang centu lah. hem..

Nazra said...

wei lebih baik fotostat duit. jom2. aku tringin nk buat ^_^

pijah said...

nazra
fotostat??? huhuh. kalo boley da lame aku buat naz,. mata duitan aku ni.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...