tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

26.12.08

-- waaah.... ---

salam... assalamualaikum semua.. hati berlagu riang. lalala
aku hepi ++++
sebabnya.. satu hari kuaq ngan kawan baek aku nie. hihi
memang xley duduk la kalo xda kawan... seyes.. seyes..
borink tahap cipan tegolek

aku nk p kutip award.. masuk cc ni pun sebab nak tempek award yang aku da lama dapat. sori ye.. aween dan cacen.. terima kaseh sangat kepada semua yang tak pernah lupa aku..
aku tak tempek bukan bermakna aku tak menghargai taok..
aku sentiasa menghargai. sangat2 walaupun korunk cuma lalu lalang kat tempat kudus ni.
walaupun korunk masuk dan kuar terus tanpa bersapa pun... aku sangat menghargai. ye la.. sekunk ni aku nak tampal la ni.. okeii.. muah lah!

i . award daripada awin ajeera

cantek sangat power puff n monyet tu.. macam tau2 je ni aku suka monyet ek awin.. nyet nyet...


ii. award daripada cacen

cacen nie memang kreatif gile.. rajin je dia memain dengan edit2 nie. kalo sesapa nk tempah kad apa2 pun.. sila mengunjung blog cik cacen ye.. ewah memandai lak aku. ni ha.. cantek kan.. ;)


iii. sekali lagi award daripada awin .. hm.. thanx...pijah wat muka xmalu mengambil dan menempel. jangan marah. lallala.... haha termalu la pulak nie. adus.. sebb aku bukanlah popular pun.. haha.


iv. dan... daripada luth textile. perkh... betul ke aku boleh amek. aku amek ek.. ek.. aku amek tampal ek.. gulp. segan.... ;)

terima kaseh sangat sebab xpernah lupa aku yang kudus ni(tapi xde kudis okei..) .. sori sangat sebab da jarang menyibuk kat blog korunk sume. masuk tenet pun kejap je. almaklum a.. kudus.. duit xdak nak pasang tenet. huhu..
rasa segan pulak asek amek award daripada orang.. tapi aku xde pun bagi ek.. nanti2 la.

jom membilang hari untuk ke 2009............................................

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...