tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

26.11.08

--- yiiha! cenyom.. ;) --

akhirnya. aku sudah berbuat keputusan untuk pulang!
pulang ke kampung halaman selepas merayap menghabeskan duet.
hihiiii.. suka taok..suka suka.. esok pagi lah balik.

ding dong...
mak..nak tomyam! mak... nak ikan cencaru! mak.. nak asam pedas! mak.. nak mee goreng lembap!..hemm..mak masak memang best.. gemok le pijah..

seronok sangat gather dengan kawan2..uhuhu..
teharu giler ngan dak2 ni.. walaupun bz dengan pSm dan exam..
pijah tetap korunk layan ek.. cayalah!.. nanti jumpa lagi masa reunion...--tetap selamanya-- 14 orang.

mangkuk kesayangan : Loan

dan.. selepas 3 minggu aku di batu pahat,
aku turun ke Serdang lepak dengan mangkuk kesayangan aku plak..
3 hari sudah cukop!.. aku sudah puas berjalan... thanx dier. bab makan dua2 orang memang tak reti nak ingat dunia. ades2.. aku gemok hg pun gemok. ekekeke.. jadi sama2 gemok. nanti xde sesapa yang nak, suoh husband hang nikah aku. padan muka. hakhak..
kalau bab bejalan dengan sepupu aku yang sorunk nie memang lah xpenah ingat nak balik. kalau bukan memikirkan minah ni esok nak keje.. nak wat research lagie.. aku rasa.. esok aku masih di sini...

kemaren mak call " pijah surat offer msu dah sampai. "
aku tekezut giler siot. cepatnya! sukaaaa...
" kos apa mak? " "....." oh..aku monyok teros.
rupanya course yang dioffer tidak seperti yang aku apply.. ;( kecewa.
"erm..balek cepat.." mak aku dah suroh balik..........
jadi. aku kene balik cepat. aku kene uruskan banyak lagi. dan....di sana.. ada seseorang yang sedang menanti aku. itulah.. kawan baek aku sudah pulang! aku nak balik.. jumpa zaiyani..

dan.. aku tak pernah spent banyak masa untuk kenkawan sekelas.
tapi aku selalu rindukan dak2 nih. aku tetap sayangkan dorang.
doranglah yang selalu tolong aku..support aku. timakaseh!
.. rancang nk kuar sekali weekend ni.
tapi mak aku dah suruh balik. minta mahap..
nanti ada rezeki..ada masa kita jumpa ek.. i lap u ol. ;p

---> aku tidak perlukan teman berkasih dan apa-apa lagi.. kerana.. aku sudah ada kamu! ya.. kamu yang telah menjadi kawan aku ;) <--

5 comments:

Nazra said...

pijah, kau dpt offer course apa ni?
keja ka?
kau nak sambung study lg ka?

AiE bAhRi said...

wah2...dh abis study tu...
congrate..

pijah said...

[nazra].. hm,,. sambung study. gitulah gamaknye. tapi aku belom decide. adussss....... kompius

[aie].. hihi.. tenkiiuuu . muah!

Diana said...

waaaah gratz gratz finally da abes jugak berperang dgn buku ekekeke>.<"

goasop said...

ha3. nk bperang ng buku lagi or xmo? ehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...