tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

18.11.08

-- telebey sudey --

1 hari tengok muvie. tah hape2 nak jeleskan korunk senarnye.. aku sudah merdeka. ekeke. jangan jeles ye..bangun pagi[xler pagi sangat pun].. memula tgk citer
1.[THE HOTTIE & THE NOTTIE] bez la jugak.. layan..ala luv story..tawu2 je la kan. huhu.
2.[MADAGASCAR 2] tengok kat laptop skali lagik... i like 2 move it move it. yeah.. sudah pastinya cerita yang bikin kita goyang sekali.
3.[BLOODMONKEY]huhu siut je muvie nie, aku baruk nak sukakan monyet dan keluarganya beruk + gorrila..tetiba dia buat cerita cenni.. betapa jahatnya mereka.hukhuk. macam real story pon ade gak ek. cukup lah 6 jam.
4. aku tengok suma iklan2 petronas yang kawan aku kutip dari UTube.. sebenarnya iklan2 petronas sangat touching! oh tidak.. bikin aku nangis bengkak kulit mata. huhu. cuma yg switnye adalah 'y do i like my house?' ehehe igt lagi??..
lepas ni nak layan citer [CONFESSION OF A TEENAGE DRAMA QUEEN] pulak..kheee~~jangan marah deyh.

tadi..aku bosan. jadi aku bangun dan amek menda nie untuk dimakan. beli kemaren dulu sebab teringin nak makan.. rindu zaman bebudak dulu punya pasal. huhu.
ada la beberapa urat yang sudah aku kunyah dengan lazatnya......
tetibe jek aku rasa macam geli2 tengkok. nk garu tapi kat dalam kerongkong..dah tu siap rasa pedas2.. jadi aku pelik. aku pun belek2 plastik nie. aaaaa.. belambak2 semot gatal!!
semot bodo. luu bikin wa paaaaaanaas...
teros je aku pegi buat air milo. semot2 tu tunggu aku nyahkan esok hari di jamban.
aduh.. lepas ni bengong la 40 hari[brp hari ek kalu makan semot?] kesian kami kan..kesian kan.. takot nye.. lepas ni jadi pelupa + sewaktu dengannya..
arap2 x serius penyakit nie. aiyak. sampai sekarang aku rasa macam banyak je lagi semut2 tu kat kerongkong nie.. canne nak wat.. ;(

3 comments:

~ochie~ (^_^)v said...

salam.. wawaw.. apa jak mkanan yg ko sumbat ni pijah.. ahaks.. wei. tahniah ko dah dpt hadiah bertuah dr blog akak yatiedubai.. huhu

Anonymous said...

pas nie tongek le....dah mkn ant tu byk2 hehehehehehe........
mkn tak baca bismilah le tu...

Nazra said...

ish2 di mana kah mata mu cik pijah (^_^) nasib baik aku takda situ. kang aku jd kroni mkn semut jua, haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...