tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

30.11.08

tag 4 -- dari AjwinnAjeera

makcik nie mmg nak kena dengan aku heh... siot banyak gila dia tag aku. haduhh....

1. What is the relationship of you and him/her?
erk.. sapa2.. adoi2.. sapa kah gerangannya hamba Allah ini.. errrr... terpengsan akibat terlalu menggunakan otak.

2. Your 5 impressions towards him/her.
aaaaa... aku xpaham soklan nie. aiiyaya. gelek pala stail indi. huhu

3. The most memorable things he/she had done for you.
hah??? hape plak nie. memo2 apa ni. uuuugugugu...... pun xpaham

4. The most memorable things he/she have said to you?
apa dia wei. aku tesangat lah tidak memahami kehendak soklan nie. siapakah he/she itu..... huhu
5. If he/she become your lover, you will…
ooo.. baru paham. haha. err.. masalahnya sapa????? adoi. aku dah pening...pening...pening... ninoninonino

6. If he/she become your enemy, you will…
apa nie... musuh2 ni. tak bahek okke. aku akan blah dan cakap.."kut suka hang la". huhu ya ka.

7. If he/she become your lover, he has to improve his/her...
satu lagi soklan hapa nie. setiap org ada kelemahan dan kelebihannya... b urself. erk. seyes lak...

8. If he/she become your enemy, the reason is…
ada sebab la tu kot. tanya la dia seniri.. aku okke....xbaek musuh2 ni..

9. The most desirable thing to do on him/her is?
perah susu lembu. uuugugugu

10. The overall impression of him/her is…
tah..sapa ni. sapakah gerangan org ini. aku sedang menjawab soklan tentang seseorang yg tidak pernah wujud...adoi

11. How do you think the people around you will feel about you?
"budak ni kahaq lagi brutal".

12. The character of you for yourself is?
baek hati..dan penyayang. hihiii...

13. On contrary, the character you hate of yourself is?
apa huh. xde kot...aagagaga

14. The most ideal person that you wanna be is?
aku adalah aku... aku xnak jadik orang laen. timakasih.....

15. For the people who likes you, say something about them.
betol ke nie.. kenapa erk. hihi... muahx!!!! cayunk kamu balek. --er..betol ke. ada ke..--merendah diri seketika waktu.

16. Ten people to tag
aduhh........tolong...aku kelemasan dengan tag nie. huhuuu.

1. yahaya
2. ramlah
3. husniyah
4. haliza
5. hafez
6. hazeeq
7. ku nur anis najwa
8. ku nurin najla
9. ku nurin irdina
10. sapa2 lah... stok da abes.. aku dah serik maen tag. huhuhu......

17. Who is no. 2 having a relationship with?
hakhak... yahaya. mere father he...

18. Is no. 3 a male or a female?
female.. kenapa? nak bekenalan????

19. If no. 7 and no. 10 were together, would it be a good thing?
err.. canne ek. jangan la.. dak tu baru darjah 2..huhu

20. How about no.5 and no.8?
ha!!! xbley2... bapak sedara dengan anak sedara. xbley2.. haram...

21. What is no. 1 studying about?
err.. dah pencen tu. agaknya study tentang agama kot,,..

22. Is no. 4 single?
sudah kahwen... ;)

23. Say something about no. 6
adik kesayangan aku yang hitam legam xley blah..

------piuuuh.. penat siiooot--------

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...