tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

30.11.08

tag 2 -- dari Nazra

oooo...balas dendam ek.. huhu. tak bahek taok..


1. Tangkap @ sertakan 3 keping gambar anda yang anda rasakan paling Sexy.


2. Tak semestinya tak berpakaian atau mendedahkan..mungkin anda rasa senyuman anda masa itu adalah sexy..sertakan!!!


3. Nyatakan kenapa gambar itu begitu sexy di mata anda?


4. Tag 5 rakan-rakan anda yang sexy


5. Selamat bersexy!!


hohoh. sexy?????? apa kejadah ngan tag nih. mak..... herher. aku xde pic cun. sebabnya sememangnya aku comot. apatah lagi nk menyeksikan diri. mata sendiri yang tertengok pun boleh terbelalak macam kuceng kene cekik. .. apatah lagi korunk kan. huhu.. disebabkan aku xbawak pic... maka aku copy dari fs.. jangan marah eh... lalala

err... aku dah penat bejalan. cari gambar seksi lagi seksa aku.
err..aku jumpa 1 je. canne?
kira aci la erk.. huhu.. jangan tengok lelama. seksi gilar.! adusss...

p/s: tidak seswai untuk tontonan bagi mereka yang sedang mengandung dan yang sewaktu dengannya.

1 comment:

Nazra said...

waaaaaaaaaaaaaa

idung aku berdarah...






nengok keta klasik tuh

(^_^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...