tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

20.11.08

-- selamat petang yaa --

salam kasih + sayang. sihat ke??kenapa ramai orang demam ek. musim ke skunk?? alhamdulillah aku tak ada pape masalah lagi. timakaseh untuk nazra sebab bagi award nie.. tengok nie. lawa kan.. ekeke.. teharunya..appreciate sgt.tenkiiiUUuu


jadi..aku nk balas balek. sebab berjaya buat tag aku dengan pantas dan jayanya..ni la adiahnye.. hakhak. nah amek. kamu rindukan psang goreng ni kan.. ekeke. dan untuk sesiapa je la yang teringinkan pisang goreng ni. ada lagi bawah tudung ;( makan xabeh pun. sedap je bukan xsedap. tapi aku lapar mcFlurry mudpie.. sekarang dah xde.. rindukan mudpie.. huhu. dah ganti dgn milo. xsedap! boikot mcD. grrr..


hormon sedang bertukar kot..adoi. tumbuh jerawat sebijik! jerawat batu plak.... caket..tido pun xmenentu. hish2x..apa nak jadi. sudahnya..hari ini aku menjadi sensitif. ;(

---> sangat merindui arwah 'Nurul Nadia binti Che Pa'. terngiang-ngiang gelak ketawa bersama. terbayang-bayang senyum dan tangisannya. semoga arwah tenang di sana.. al fatihah. terima kasih untuk waktu-waktu dulu. terima kasih 'nadia'..<--- ---
---
walau terpisah dua alam..kita kawan selamanya kan..

1 comment:

Nazra said...

haha, serius aku rasa mcm nak ngap saja pisang goreng sambil cicah ngn sambal tuh. adehhhh tahap kronik dah nih, haha (~_~)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...