tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

17.11.08

-- selamat malam --

salam kasih rindu dan sayang.
ekeke..kenapa selamat malam?? sebab malam nie entah apa yang rasuk. aku mengantok sangat2..selalu boleh je stay up sampai ke pagi.. er, apa nak buat.. mata dah sepet macam cina juai sayor dah nie. adoi2.. tapi blog tetap di hati taok. erk.. blog cucoQ tegar jugak mesti dibaca. huhuh. apa lagik.. teharu ar cket.......korunk nie..huhu. khee~~

aiyak! tadi bangun pagi..aku dikejutkan dengan award dari kacipo yang comel nie. hihiiiiiiiiiiiiiiii
kaci! timakaseh lalink... pijah hargai sangat taok., cantik bangat!.
nanti kasik lagi ye.. ngee~~.
see.. kawan2 blog pon boleh sayang menyayangi tawu.. huhu bikin aku terharu lah.

oke. xnak ketinggalan walopun senarnye dah ketinggalan.. aku dah pegi tengok madagascar 2 tadik. yeah....... i like to move it move it! u like to move it move it! she like to move it move it! cerita yang sangat baek mengenai persahabatan..kekeluargaan..dan kebertanggungjawaban.(betol ke tanggungjawab phrase dia cenni) lantak la. dah ngantok....xley handle dah. sayang kamu semua..

ohho..ini cerita baru. aku adalah pengunjung yg ke 2020 dalam LuthTextile.com. xde2 xde kena mengena dengan idop aku..haha. tapi aku nak tuntut adiah. lalala aku tawu selain aku ada beberapa orang nih. no compromise..erk. entah kenapa jadi macam tu ye?.. huhu.

~~selamat malam~~

--> andai aku ditakdirkan menerima ujian dariNya...
aku memohon.. janganlah berlaku sesuatu keadaan terhadap otak ini..
kerna ia sedang menyimpan beribu dan berjuta kenangan yang sangat mahal!
sesungguhnya..aku ingin selalu rindukan masa-masa dulu.. ;)peace..<--

3 comments:

~ochie~ (^_^)v said...

salam.. hihihi,... camcama kacih.. hehhehe.. cyg kat pijah.. gak..
:)

Luth Textile said...

pijah!
hang dok dekat..
meh nak belanja makan kat kulem...

pijah said...

[ochie]..hihihi...i lap u

[luthepi]...hakhak.oke set. mggu depan aku balek. yahuuu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...