tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

30.11.08

piuh...

masa aku untuk on9 sudah tamat. mitak mahap sesangat... aku sekunk xsempat untuk berjalan jalan ke blog kamu-kamu semua lagi.., jalan pun tehinjut-hinjut, terketar-ketar,. kudrat aku sekarang sangat limited.. minta mahap.. cucoQ2 aku sekalian. kamu semua sedap bangat.

dah penat jawab tag.. cukup lah dulu.. hihi. aku sangat takut dengan hutang. aku sendiri dah pening nak temuntah tgk tag aku tu... apatah lagi korunk kan..kan kan.. hakhak

nway.. selama aku xon9 nie ku sgt rindukan beblogging .aku sangat rindukan celoteh lorunk yang mampu buatkan aku tesenyom.. huhu...

sudah2.. aku dah nk chow... salam kasih dan rindu.... lalalalala

p/s: .. sapa nk tengok twilight dengan aku?. angkat tangan..................................cepat sebelom terlambat. tempat adalah terhad.

tata.. ;)

3 comments:

CriticalThinker said...

aku nak tengok twilight!

goasop said...

whr r u going babe?

Nazra said...

wei, jgn lah lelama sgt tak on9 nnti (~_~)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...