tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

12.11.08

-- oh! selamat pagi.. --

salam kasih+sayang.
lama ye xsebut salam dalam entri sebelom2 nie. isk3x...hari nie...
...DAMAi....

takde pekataan yang lebih baek selain damai. eyh..ada ke?
damainye..haha! sebab aku sudah merdeka. dan sekarang aku sedang lepak ya amat!
adeh2.. kalau tak tido sebab buat kerja--rasa macam2 la.
nak temuntah lah. nak pengsan lah. nak demam lah.
tapi..
kali nie tak tido sebab benda2 tongek nie........... damai pulak ye hati ye..
hati yang tongek. pemalas namanya.
malam tadi lepak dengan kawan sampai pukol4pagi jam malaysia di KMS.
waaah...lama bebenor tak buat keroje tu yo.
semenjak praktikal nie tak de kawan... tak bolehlah lepak sampai ke pagi yo..
jadik bila sudah tamat.. tetiba aku terasa damai.hihi
dan
bila dah dapat tenet waktu malam..
bolehla jalan2 di uTube sampai tak teringat jalan nak balik ye.
huhu. bila tenet lembap. aku pon bermotivasi : 'aku adalah seorang yang penyabar'.
perkhh boley plak
aaa. uTube yang tongek...
oh ya! aku nak pegi fakulti.............. t a p i.. kemalasan nak mandiiiii.....
tulong mandikan! hihihihi. gurau2 bah..pegi surau ya..
nak jumpa Zura lah! apa kabar ye kawan fujitsu aku yang sorunk nie..
rindu hengko! aku nak belasah nko ni senarnye..
sebab kawen tak tunggu aku!sob3x

sudah2...lapar gila.huhu walopun pukol 2pagi tadi dipaksa makan roti canai.
aku tetap kena makan sekarang. aiyak.
mak...cek gemok...... ;( huhu

--GeLada Monkey--'Pete' namanya..
mak oi gaghangya pak! haha.. keh3x.. kih3x.. heheh. hihihihi..huihhuih. khikiheikh
ada jugak spesies monyet cenni.
waaaaa,....kelopak matanya kaler pink gitu. haha~~
siot je monyet nie..betina punya pasal..tengok tue gigi pon jadi jongang.

4 comments:

alif-mikail said...

wah! sudah tukar cat baru rumah ni.. sukenyeeeeeeee..


Damai abadi!
Abi yang tak damai.. ahhahahaha

Nazra said...

aku sekarang jua tengah mempraktiskan slogan "aku penyabar" ketika menggunakan mobile broadband housemate ku. rasa mcm nak hempuk ja. nasib baik bukn brg aku, haha (~_~)

HANA bUdaK cEkElAt said...

tongek????
apakah itu..

selalu aku pakai bongek
;p ;p

kesian beruk itu..
mungkin dia lapar roti canai
;p ;p

pijah said...

[pakcik alif]:
sukeeeee??ieee..
haha.. abi malang plak lepas nie. ;p~

[nazra]:
tu r.. sabar...sabar... kang hempok kena hempok ngan kawan tu baru taok. hihi

[hana ceklat]
tongek = tolol+bongek.
keh keh keh
berok tu dah bantai roti canai sepoloh keping lagik. isk3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...