tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

17.11.08

--- Ochie..nah kamu! ---

huhu..ni ha dapat tag dari ochie. yela2 nk jawab lah nieh...huhu. mmg lah kepakaran aku senarnye bab2 amek gambar seniri ni. ekeke. tapi knp mesti sekank ochie..kenapa aiyak. malas agi nk jawab senarnya sebab aku ingat nk tunggu kuros dulu..kihkih. skunk ni tetiba berat naek mendadak. lepas raya punya pasallah ni. haduii.. nah kamu, orang laen xley tengok. ochie je..hekehe.. tadilah nie. tengah tunggu kawan aku lagi 2 orang tuk pegi makan..dak2 nie tah hape yang buat..tunggu dekat sejam lom sampai2 pun.. huuhuhu. maka nah.. tiba2 teringat nak jawab tag ochie. pijah gemok!

1. Take a recent picture of yourself or take a picture of yourself right now

2. Dont change your clothes..Dont Fix your hair just take a pciture.

3. Post that with No Editing..

jangan tengok lelama! sudah2.. malluuu haha mengada taik kuda.
er..nak tag sape ek.

1. aie(wajib)--sebab kamu baru jek tag aku kan..haha
2. nazra(wajib)--sebab rasanya mcm naz lom buat agik je..hihi

3.suma lah yg belom buat lagik. nah hamek kamu. kalo rasa nak buat hamek. xnak buat xpayah hamek. toink..toink..
err..selepas aku terima tag ni daripada ochie/kacipo.. tag yang sama dari ajweenAjira yang comel ni pulak muncul. adei...hutang tag awen kira sudah dijawab dan settle la ek. hihi cayunk kamu!

--wassalam--

4 comments:

DianaDahari86 said...

salam salam cik pijah ekekeke>.<
oiyooo lawa duh picture o.o
nose bleeding ekekeke

pijah said...

hoh2x..biar bebeno??? dah bleeding?? eii.kami not les..haha

Nazra said...

adehhh kena jugak aku buat (~_~)

HANA bUdaK cEkElAt said...

mengada taik kuda?
aish...
hahahaha

;p ;p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...