tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

4.11.08

---Jangan Biarkan Diri Anda Dibelenggu Kemurungan--


sejak dua menjak alkisah selama adalah dalam seminggu dua aku ada penyakit murung. puncanya adalah stress tahap berdenyut-denyut. orang tanya sepatah..jawab setengah patah. tapi sekarang sudah okie sikit--terima kasih untuk semua sahabat yang sentiasa menceriakan hati dan perasaan yang mengada-ngada stress nie..tEnkiiiiiu!.
aku tesangat sukakan binatang..kenapa ye.. memang tak akan ada jawapan lah beb. t a p i ..kalo geng2 amfibia dan reptilia atau dalam kata lain, kaum kerabat katak dan ular tue..mintak mahap. aku tidak bekenan.

j a d i -- nak kenalkan salah seorang sahabat kita. meh la berkenalan..jangan lah segan-segan..
k i t a s e r u p a..

kawan kita ni nama dia 'babe virunga'. sebut betui2.. b a b e v i r u n g a. comeiiiiii. hekhek. sebenarnya nie gorila yang tinggal kat gunung virunga. sebab tu la nama dia cenggitu. dia ni memang stylo. rambut siap mencacak lagik. almaklumla. zaman da berubah..sekarang kan trend rambut cacak. tulusnya pandangan walaupun mereka tiada akal seperti kita. cukup dengan sebuah perasaan, mereka juga ingin disayangi!.

--sebenarnya, semakin hari semakin gelisah. bila diri sendiri sudah berkata 'apa nak jadi..jadilah. aku pasrah' .. ianya seperti membenarkan segalanya yang berlaku tanpa ada sensitiviti lagi. aku sudah tidak lagi berperasaan! aku tidak akan hiraukan perasaan orang lagi. mintak mahap --

6 comments:

alif-mikail said...

koi taknak kenai dgn beruk tu..
koi nak kenal dgn aok? boleh?

ciwomuzi said...

haa...
sebijik mcm sorang housemate ak yg menyampahkan..!!
mayb sedara die ni terlepas!!!

pijah said...

[pakcik alif] xbley2 kena kenal gak!

[ciwomuzi] err..ko biar betui rin. hahak..er..aku kenal rasanya ek..kihkih. t a p i.. lagi teruk dari virunga ni kot.aaagaga

pijah said...

[pakcik alif] xbley2 kena kenal gak!

[ciwomuzi] err..ko biar betui rin. hahak..er..aku kenal rasanya ek..kihkih. t a p i.. lagi teruk dari virunga ni kot.aaagaga

Nazra said...

nih musti omputih nak kenal nih. komperem.
coz depa dok pk asal usul manusia dari cni..

(~_~)

pijah said...

haha...ye kew.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...