tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

12.11.08

-- hoyey! --

aha.. akhirnya. tamat sudah pencarian template aku. penat gila. tobat dah xmau main lagik. puas ati sudey dengan template baru nie. lebih kemas + tesusun + rapi lagi.. tepok tangan cket.. hureii!. ye..aku sudah abes Li. jadik sekarang adalah masa untuk lepak besama kawan2 tesayang. haha..betapa bahagia korunk jangan jeles. malas nak keja lagik. nanti bulan 12 ada holiday+kenduri kawen. jadik aku malas nak keja. kang xdapat cuti..maka akan terimalah kenyataan tak boleh join pamili pegi holiday. manyak cantek......suka lah adik ngan abang aku tengok aku takde. aahaha.. hal ini tidak akan dibenarkan berlaku dalam hidup cikpijah.

maka disahkan bulan 11 dan bulan 12 untuk aku adalah bulan miskin.huhu~~ kompem tak ada duit. tapi idop tetap diteruskan...wayang tetap kena tengok. mcD tetap kena makan. rahsia korek duit adalah buat muka kesian. 'mak...cek makan megi ja... ;(' 'awat duit hang p mana abeh?' 'ada la..sikit2..takpa..takpayah.duit ada lagi' ayat kebiasaan..ubat pengkorek bank pama. hoyeh! merdeka!

--> segalanya berlaku dengan kerelaan hati sendiri. peace <--

4 comments:

_ciK ja_ said...

ya betul.. walaupun tiada dwet.. mcd mesti kena makan,.. kekekke

pijah said...

haha. betui3x.. hihihi..

HANA bUdaK cEkElAt said...

template hang mmg cun!!
sempoy!!

pijah said...

hoh hoooooh.. cun??sempoi??adeh2... tenkiiU. i lap u lah hana. tapi tetap rs nk tukar template lak kali nie.hihii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...