tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

11.11.08

--bunKFace---situAsi--


SITUASi

Diskriminasi menjatuhkan aku
Reputasi kini menjadi bisu
dan aku , ku layu
disitu

Mengharapkan sesuatu yang baru
itulah impian aku

Dan bila kau menghilang
Musnah la, musnah impian
tuk menggapai bintang
terangi hidup ku
Ku mahu kau tahu
engkaulah, destinasiku
dalam ingatanku .. oh oh oh…

Kerana diri ini tak daya lagi
menempuh hidup yang ku temui
dan aku , ku tunggu .. oh oh oh
disitu

Mengharapkan sesuatu yang baru
itulah impian aku

~aku memang dah lama jatuh cinta dengan bunkFace ni...............huhu~

~ nak tukar template... :(. xsuka dengan template nie sebenarnya. huhu. ~

~nak music code lagu situasi nie...huhu~

~kenapa mesti mempersendakan blog aku beb.. nak baca--baca sudahlah. blog kudus nie wujud bukannya untuk meminta perhatian dan juga gelakketawa sinis.. aku terus terang. aku xsuka! kalau setakat nak masuk blog ni, dan teruskan dengan sinis2 dan perli2 anda.. silalah jangan masuk lagi. get Lost! ..aku xperlu semua itu. aku mintak mahap kalu terkasar bahasa. tapi aku cuma nak cakap.. a k u t a k s u k a.~

owh.. aku dapat award. hihik..

timakaseh nazra...muah2x!! pestime nih..yeyey.. nanti2 bagi le lagi ye..


7 comments:

alif-mikail said...

ah! tak faham lagi..

Nazra said...

aku suka jua bunkface~
sama2 atas kesudian kamu mengambil award itu. nanti aku bg award bundle lg, haha (~_~)

pijah said...

[pakcik alif].. aok.. yg koi xpuas ati xde kene mengena dengan kwn2 blog koi.. jgn terasa taok..hihi!

[nazra].. hehe. bundle??keh2

HANA bUdaK cEkElAt said...

kenapa mesti mempersendakan blog aku beb..
sape sendakan blog ini? mari aku gigit dia.. ;p

band apakah ini?
aku tak kenal...

;p ;p

pijah said...

giget??lagi dia suka ar. hoho. ade r tooot..toot..budak tue.huhu

ni band indie. bunkface yang bez bangat! perkkkkkhh..huhu

cacen86 said...

[[kenapa mesti mempersendakan blog aku beb.. nak baca--baca sudahlah. blog kudus nie wujud bukannya untuk meminta perhatian dan juga gelakketawa sinis..]]

hehehee...go to hell with them...troskan berblog..pedulik ape sama insan len...:)

pijah said...

haha..hidop cacen! tenkiiuu lah. betol2..muah3x..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...