tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

21.11.08

-- Assalamualaikum --

aduhs.. tajuk yg bahek sekali.. hermm.... aya...mas!

ari nie? sibok2.. kesini..kesana... kesinun.. dan akhirnya settle! hah..padan lah dgn muka pemalas, buat last minute. terima kaseh dan sayang untuk En Zaki, PA kesayangan yang sangat baek hati lagi perasan hensem. ekekeke..jangan marah incik..
lepas nie aku mesti akan rindukan lawak jenaka tak senonoh encik Zaki nie.. huhu.. mungkin waktu tadi adalah waktu terakhir antara PA dan anak PA .....

"setinggi2 penghargaan dan terima kaseh, sebab sentiasa support saya, walaupun saya tahu incik tak akan baca blog saya. tetapi saya sangat terharu dengan segalanya.. terima kasih!! ...saya adalah anak PA incik yang paling malas dan selalu menyusahkan kan......huhu. selagi hayat dikandung badan .. jasamu akan sentiasa dikenang.."


tak reti aku nak buat ayat. baca kuat2 bunyinya hudoh je.. isk3x. tapi aku ikhlas...................sob3x.
sape2 dah pegi tengok 'Selamat Pagi Cinta'?? amcam bez ke huh?.. ke bongek macam citer 'im Not Single' jugak. ugugugu.. berbelah bahagi ni.. 'Wayang?' @ 'Selamat pagi Cinta?' @ 'Quarantine?'...mana satu ek....zulhuzaimy..erk.

tengok nie. button cenyom ... daripada nazra pak rain. bagush kan... semoga kamu murah rezeki! err.. aku nak hadiahkan pula untuk mereka2 yang selalu membuatkan aku tersenyum ek. yaa. kamu! kamu yang selalu membuatkan aku tercenyom depan pc sorang2..ugugugu..

- Aie
- BbSyasya
- CikJa
- HanaCekelat
- IbnMasir
- Ieraiedora
- K@ Adan
- Kacipo
- Kak @liyannuar
- KakZetti
- Luthtextile
- Linda

oke...sudey..terimakaseh kerana membuatkan pemilik rumah ini sentiasa tercenyom! ..


6 comments:

Nazra said...

alhamdulillah semua senyum. mudah2-an tak banjir la lg parit raja tuh (^_^)

HANA bUdaK cEkElAt said...

semail...... (bunyinya smile)
thanks dear...
tiap hari sayam...
button tu sangat comey...
;p ;p

pijah said...

hakhak...comel macam tuannya jugak....ekeke. er..naz. apa kaitan senyom dengan banjir? huhu

@LiYaNNuaR said...

tengkiu Pijah... muahhh

ibnmasir said...

hoho..trima kasih..trima kasih..cenyom..baru 1st time dengar, kuikui..

pijah said...

[kakliya] -- hihi muah balek..

[ibnmasir] -- welcome2.. cecnyom.......... baru dgr ke. cian..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...