tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

13.11.08

-- aku pon nak buboh gak! -- khee~~

erk.. kali nie sama macam nazra lah nampaknya.
dah ketandusan idea nak merepek...hukhuk.
jadik aku pon jenjalan masuk blog2 mereka yang terlibat sbagai cucoq lazat tegar ni. herher. ramai yang masukkan entry pasal makan2 rupanya. aku pon nak jugak lah! hihihihihi......................
nak mengglemerkan teman2 aku sekalik eh.. zasssss
Masa: 8malam.
Lokasi: RiverSite Pt Raja.

antara watak2 utamanya adalah : 1. mimie.. hihii..

2. Isyqi..haha.

3. Azie.. keh keh

dan...ops. xde pic sensorunk plak. Ahpai dan cikpijah. ekeke.
kuang2x.. xdek keroje betoi

cikmimie tengah sengal2 hati menceritakan kepada isyqi betapa gembiranya dia menaikkan berat badan tetapi terkeciwa sebab isi rupanya naek di pipi saja. haha.............nah amek isi lemak berketol pijah. amek suma pon xpe . ekeke..

sume2 nie tengah menge-offerkan diri sendirik tuk menjadik kassemah selamat dicucuk pijah. isk3x..sob3x

makanan dah abis. dapat begambar ngan pinggan pon jadik lah ek..ek..

cupp! power kissh untuk azie. baek punyaa

inilah dia muka2 pinggan yang sengal. isyqi dan jugak mimie yang sudey kekenyangan selepas mendapat rezeki.. . tapi betullah.. tembam lah mimie! kehkeh

aaah.. maen tipo! pijah belom ready.. huhu.tapi sempat tengok kemra oke. ngee~~

"makanlah sampai licin nescaya rezeki kita akan tetap berlimpah ruah. jangan membazir...nanti Allah tarik balek rezeki kita taok.."
pesanan dari seorang kawan sebab dulu dia selalu tengok aku ambek nasik penuh sepinggan
tapi makannya separuh je. sob3x insap.

bez........aku xtawu. no komen.. xde motip.
nak tunjok ibu jarik sape yang paling melentik senarnye.. adoi..tongek. isk3x.
sebab ayah aku penah cakap
"sapa2 yang ibu jari dia melentiknya semacam jari alien tue..
masa depan dia saaangat lah cerah. educated dan bekerjaya yang baek2"
haha..jangan pecaya oke..
maka dengan sengalnya dak2 nih memang xde keroje. huhuhu
pekh... yg pasti jari aku pendek lagi keras. erk.. gelap ke ms depan. aaa

eyh2.. ada sesat plak gambar pengantin baru yang sama chantek sama hensem nie. huhu.
"selamat pengantin baru buat Hanim dan suami"
dah lama senarnye kenuri kawen ni. bila erk. 8hb 11 2008. hmm
tapi alang2 upload gambar. aku upload lah sekalik pic nie. semoga bahagia dan kekal abadi sehingga akhir hayat ye. amin..

---> pertama kalinya aku mengglemerkan gambar2 peribadi tanpa mengedit sebab malas.
hihi. sukey.. ;p <---

13 comments:

alif-mikail said...

hahaha ..makan ramai2 memang seronok!
kalau org belanja super dupper seronok... gafgaggagagag

Nazra said...

haha, tempat tu tak boleh blah. masih aku ingat keadaanya rupa tempat itu, haha. bikin rindu sih sama itu pangsapuri =]

pijah said...

[pakcik alip] err...aok ke yg belanja. mmg sonok la cntu.ekeke

[naz] haha...eh2 kamu duk pangsa ke naz. napa xnah jumpa eh?

zeti said...

syoknye mkn ramai2.. knpem meriah kan.. teringat masa akak muda2 dulu.. (*da tua skang :p ehehe)

Nazra said...

naz dok pangsa dari tahun 2004 smpai 2005 ja sblm kuar dok kt flat dpn ct cmpus =]

cacen86 said...

hhehehe..nanti mesti akan wndu sume kenangan ngn member2 kan..so,slagi leh jadik sengal,troskan..:D

~ochie~ (^_^)v said...

amboi sukasukinuer dia. x ingat ochie la tu.. huhu

pijah said...

[kakzeti]..kehkehkeh..tua sangat la tu adei.

[naz]..haha kita dekat rupanya eak.. ni mst customer tetap kms. ekeke

[cacen]..betui3x.. rindu kat suma gang2 dah nie. huhu

[ochie].. aiyak. ingat la sepanjang ms hehe. sebab tu la gemok nie, makn tuk ochie skali. keke

Nazra said...

jarang sgt lepak kms. tp selalu dok jenjalan dpn kms, haha (~_~)

pijah said...

er.. naz. nk confess 1 benda. pjh dulu keje KMS . ekekeke...

CritiCalThinKer said...

holy.. lo orang kasi hati kecil gua imbau kisah muda di parit raja la.. cool lah!

pijah said...

wahaha..xstudent c2 ya CT..ekeke

Nazra said...

uiks bilakah anda bkerja di KMS? tmpt lepak-an yg ada kt parit raja, haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...