tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

6.10.08

kaMi

aah,.. kami gila best!
aku rindukan abu..
abu yang cute
abu yang konon2 macho
abu yang humor
abu yang bahek sangat
abu yang sayangkan lynn dalam diam2..

sob3x.. kami the movie bikin aku nanges... kenapa abu mesti mati..
tidaaakk.....



huhuhu... lepas nie xkan ada lagi kah abu??? kenapa..kenapa... tidaakk...huhuhuhu
aku xpat trima kenyataan nih. abu mati kene tikam. xsuke2!!sob3x..

aku tengok kami ari apa ek..3hb bersamaan raya ke3. aku pg tengok dgn byT, mira, & fiza di wayang buruk yg bertempat at ctPlaza aloQstaq.. wayang itu memang buruk!kecik!krusi rendah!screen kecik! tp tetap nk telan duit budak2.. kalo dh xboleh bagi servis yang bahek..xpayahla amek dengan harga yg mahal..mmg lanun the carribean! aku xpuas ati.. nanti nk tgk lain citer kami kat sini(penang) haha...nway.. aku sgt berpuas hati dgn kami the movie--punk habes...


persahabatan itu indah--jadi apa salahnya kalau kita menghabiskan masa--walopun ckit hanya secuma untuk kawan yang kita sayang--

'hidup ini memang palat tapi esok masih ada'
kata2 nie mungkin untuk mreka2 yg mempunyai probs yg byk..dan hy menanti hr esok dan esok untuk terus menjadi yang terbahek... tapi--
kalo aku...aku lebih prefer dgn kata-kata--
'hidup ini memang best tapi esok belum tentu ada'
jadi...hargailah hari2 yang sedang kita lalui sekarang, kerana memikirkan masa depan yang belum pasti itu sungguh menakutkan.. bagi aku cukuplah kebahagiaan aku pada hari ini walaupun hanya secebis cuma--aku tetap akan rakam setiap detik yang aku lalui..
emmmmuax!!

5 comments:

penny stock list said...

yeah! its much better,

bB sYasYa said...

aku nk tgk cte ni!!
tp xde mase la..
sape nk teman aku??

hakuna~matata said...

ahaha.. kenkawan ko la... try la ajak dorang.kalo kite dkt, aku snggup tgk 2 x nk tmn ko taok..

bB sYasYa said...

member2 aku bkn kaki wyg ar..
ssh nk ajak dowg

hakunamatata said...

alo..ciannye.. ko carik pwe sorunk. hah senang cite. khee~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...