tengs y'aLLz.. kerna diriku begitu berharga- sroowt..sob10x

20.10.08

assalamualaikum dan salam kasih

hari nie
-->aku sudah macam cacing kepanasan. erk..toink!toink!nk cerita pasal semalam--> perkh.. baru aku taok jiran py wireless open access.!!
hahkhakhak..sonok gila lepas ni blh layan tenet free..yahuu. kalo awal2 lagi try connect kan bagus(tapi itu cerita kalau.xpayah piker lagik).
pasal petang semalam pulak--> adoi.. dah bapa lama xjoging. sekali aku joging kemaren.. pewai abes. benti je kat depan umah(abeh lari), aku dah rasa mcm gelap gempita. dah tu pening2 lalat. nk temuntah pun ada. ishk3x.. penangan 2bulan benti jogg. xabeh lagi penangannya..dah terasa sengal2 lutut plak skunk.. dia dh jadi manja. lari sikit dah bedenyut semacam..gedush!hah esok!--> esok pn.hanifah nk mai cni..aduii---adalah sebab utama kenapa aku macam cacing kepanasan. hehe..banyak nya keja xsiap agik..huhu.padanlah muka kamu wahai pijah. main banyak!gedush satu kali!
sekarang nie pulak -->kami tesangat lah mengantok beb.. huhuhu..
ekcili pagi tadi aku mimpi benda yg sama dengan mimpi yg lepas. betui..aku penah alami mimpi tu dulu. tapi xda la tragis pun..hihi..mengarut je lebey. kalo mimpi prince charming ke.. baru a chantek. kompem sekunk tengah sedap meringkuk cam udang tebakar lagi.khee~~

tersangatla kelaparan ni,.. perut bebunyik kriuk..kriuk..adeh..dah xsabar nk lunch

ini--aku dah pening lalat--kenapa tah. ari bekerja adalah ari malas sedunia. kalo ari cuti boleh pulak buat keja. wabak lazines.
ini dasar ketegaq nih..huhuh. gedush satus kali!

8 comments:

~ochie~ (^_^)v said...

salam..ehemm

erm.. apa la yg d busykan tu pijah? ker tggu prince baru x sibuk? ahaaks... rerajinkn diri anda dgn senamn ksh syg..nheeh

hakunamatata said...

uuhaha..yg itu rajin.yg lain..malash!ngee~~

Luth Textile said...

anda dah di tagged!

hakunamatata said...

apakah salahku..huhuhu

zeti said...

rajinnye pijah joging.. zt da lama x joging.. knpem smput bila joging nnt.. huhuhu..

bB sYasYa said...

aku pun pening2 lalat ni yunk..
yunk,ko dh abs practical loom ek??

hakunamatata said...

[zeti] : ngeh3x.. tu la nk maintainkan stamina bkknye sng. lama dah tinggal semput le jadiknya. cam dh xckup lubang idung huhu.

[syasya] : ko pening lalat sebab pe yunk?? urph..aku belum habis lagi 2 mgu adeh..td pn.hanifa dah melawat. kurr.

bB sYasYa said...

pening lalat sbb exam la..
aku kan skrg tgh musim final weeks..
xske aku :(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...